رئیس قوه قضائیه با حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: این سیل خروشان جمعیت دفاع از مظلومیت ملت فلسطین است و فریاد بر سر جنایتکاران و مجرمان تاریخ است.

 
به گزارش ایسنا، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی اظهار کرد: این سیل خروشان جمعیت دفاع از مظلومیت ملت فلسطین است و فریاد بر سر جنایتکاران و مجرمان تاریخ به ویژه اسرائیل غاصب و آمریکا و اذنابشان و گروه‌های تروریستی ساخته شده به دست کشورهای سلطه‌گر و اذنابشان در منطقه است. اینها همه نشان می‌دهد باطل رفتنی است و وعده الهی هم بر از بین رفتن باطل است.
 
وی ادامه داد: مطمئنیم گروه‌های تکفیری که هیچ بلکه کسانی که اینها را ایجاد کرده‌اند به حول و قوه الهی از بین می‌روند و امیدواریم هرچه زودتر با همت مسلمین جهان و وحدت آنها و امثال این راهپیمایی‌ها ان‌شاءالله وعده الهی هرچه زودتر محقق شود.
 
وی افزود: ما امروز می‌بینیم که جهان‌خواران و سلطه‌گران می‌خواهند این مسأله را پاک کنند و امام (ره) با یک پیشنهاد دقیق و پیشگیرانه توانست ندای مظلوم فلسطین را زنده نگه دارد و ان‌شاءالله حول این محور تمام ملت‌های مسلمان جمع می‌شوند و داد ملت مظلوم فلسطین را از ظالمان می‌ستانند.
 
رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: این حضور گسترده از اسباب تحقق وعده الهی است و امیدواریم که هر چه زودتر وعده الهی محقق شود.
 
آملی‌لاریجانی در پایان گفت: نام‌گذاری روز قدس مانند یک الهام به امام خمینی (ره) بود تا در ماه مبارک رمضان این فضای معنوی در همه دنیا ایجاد شود و مسلمین بر سر یک موضوع در سراسر جهان متحد شوند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا