معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : روز قدس ، روز خروش فریادهای مردم بر سرهمه استکباران جهان است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، راهپيمايي پرشور روز جهاني قدس پیش از ظهر جمعه 11 تیرماه ، با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد، معاونان و مشاوران استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، مديران كل ستادي استانداري ، مديران كل دستگاههاي اجرايي استان و اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد برگزار شد و مردم پس از راهپيمايي براي اقامه نمازجمعه  در مسجد ملااسماعيل يزد حضور يافتند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با قدردانی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت : مساله فلسطین مساله ملی و تنها محدود به یک قوم نیست بلکه مساله جهان اسلام و مربوط به همه کشورهای اسلامی است.
"محمدعلی طالبی " ادامه داد : با توجه به جایگاهی که سرزمین فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمان جهان دارد از این جهت همه مسلمانان وظیفه دارند در قبال مظلومیت مردم فلسطین احساس مسئولیت کنند و هرکس باید در حد توانش  برای شکست اشغالگران فلسطین واحقاق حقوق از دست رفته 60 ساله مردم فلسطین تلاش کند .
طالبی افزود : راهپیمایی روز جهانی قدس یک کارکرد بین المللی و یک کارکرد داخلی دارد که پیام فراملی آن ، اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و کارکرد داخلی آن اعلام همبستگی همه مردم در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی است .
وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد : در آینده ای نزدیک شاهد آزادی سرزمین فلسطین و قدس عزیز و احقاق حقوق مردم این سرزمین باشیم .
گفتنی است در ادامه مراسم راهپيمايي روز قدس، استاندار یزد، معاونان استاندار، مسئولان و مردم روزه دار استان با حضور در مسجد ملااسماعيل يزد به اقامه نمازجمعه به امامت امام جمعه يزد "آيت الله محمدرضا ناصري" پرداختند و قطعنامه 10 بندی راهپيمايي روز قدس در حمايت از مردم فلسطين توسط قائم مقام شوراي هماهنگی تبليغات اسلامي استان قرائت گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا