فرماندار بافق تاکید کرد: روز جهاني قدس يادآور تكليف اسلامي و انساني به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سيد مهدي طلايي مقدم به مناسبت حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان بافق در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام تشکری صادر نمود.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

درود خدا بر شما مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بافق که به فضل الهی با وحدت، همدلی و بصیرت بار دیگر با حضور حماسی خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وباوجود گرمای شدید هوا و با دهان روزه ،با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ براستكبار لرزه بر اندام دشمنان ايران عزيزانداختید و فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندید و ثابت کردید که مسئله فلسطین هنوز به عنوان اولین مسئله جهان اسلام است.

روز جهاني قدس يادآور تكليف اسلامي و انساني به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شركت در اين روز مهم انزجارخود را از رژيم صهيونيستي و حاميانش اعلام كنند.

بي‌شك اين خروش انقلابي كه در لبيك به نداي تاريخي حضرت امام خميني (ره) و در راستاي پيروي از منويات مقام معظم رهبري در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شكل گرفت، برگ زرين ديگري را در تاريخ سراسر حماسه و ايثار شهرستان بافق ثبت كرد.

 اينجانب ضمن تبريك پيشاپيش فرارسيدن عيد سعيد فطر، اين حضور حماسی را ارج نهاده و از همه آحاد مردم شهرستان به ویژه زنان ومردان كارگران وكارمندان فرهنگيان هنرمندان بازاري ان مسوولان ، روحانيت ،خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران و ساير اقشار مردم هميشه در صحنه بافق و روستاهای بخش مرکزی این  شهرستان تقدير و تشكر مي نمايم.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا