به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در نشستی با حضور فرماندار بافق، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، شهردار و رییس شورای شهر و جمعی از مسئولان محلی مشکلات مجتمع مسکن مهر این شهرستان در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) این مجتمع بررسی و تصمیم گیری شد.

در ابتدای این نشست تعدادی از اهالی مجتمع مسکن مهر بافق به نمایندگی از سایرین ،لیستی از مشکلات موجود را ارائه داد که فرماندار به همراه مدیران حاضر در جلسه به ارائه توضیحاتی در حیطه کاری خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

فرماندار بافق در این نشست با اشاره به توجه ویژه فرمانداری شهرستان به مسائل و مشکلات این مجتمع اظهار داشت: در ابتدای تصدی مسئولیت فرمانداری شهرستان بازدید از مجتمع مسکن مهر جز اولین بازدید های اینجانب بوده است.

سید مهدی طلایی مقدم بیان کرد:در ابتدا وضعیت اسفناکی وجود داشت و مشکلات متعدد و بزرگی از جمله خاکی بودن مجتمع ، مشکل مربوط به سپتیک وهمچنین  رها شدن سیم های برق در محوطه زنگ خطری برای ساکنین بویژه کودکان بود که بلافاصله با هماهنگی ادارات شهرستان و ساکنین برخی از این مشکلات بزرگ رفع شد.

وی افزود : تمام تلاش خود را در زمینه حل مشکلات به کار خواهیم بست و از اهالی این منطقه نیز انتظارداریم که نسبت به نگهداری مجموعه و پرداخت هزینه شارژ احساس مسئولیت کنند چرا که رفع بسیاری از مشکلات به همت خود مردم وابسته است.
فرماندار موضوع تشکیل یک مجمع قوی ازبین اهالی منطقه را مهم دانست و عنوان کرد: با تشکیل این مجمع می توان گام موثری در راه رفع مشکلات عنوان شده برداشت.
طلایی مقدم افزود: مجمع می تواند درخواست حسابرسی کند تا حسابها از صفر تا صد مورد بررسی قرار گیرد که با انجام این کار دیگر شائبه ای هم وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه آسفالت مجموعه، جمع آوری نخاله ها و عملیات گازرسانی مسکن مهر را از اقدامات مهم شهرستان دانست.
سید مهدی طلایی مقدم در پایان پیرامون انجام اقداماتی از جمله روشنایی محوطه مسکن مهر، پیگیری احداث فضای سبز، بلوک گذاری، حصار کشی محوطه، احداث مدارس دخترانه و پسرانه، پیگیری چک و سفته هایی که از اعضا نزد هیئت مدیره به امانت است، پیگیری سود مشارکتی اعضا با بانک مسکن، تامین نیروی خدماتی برای انجام امور مجتمع از جمله سپتیک و… قول مساعدت و پیگیری داد.

نماینده مردم شهرستان بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فواید برگزاری نشست های هم اندیشی پیرامون بررسی مشکلات شهروندان اظهارداشت: برگزاری این گونه نشست ها و دور هم نشستن ها باعث وحدت و شناخت مشکلات می شود و با همگرایی راحت تر می توان به اهداف دست یافت.

محمدرضا صباغیان در ادامه گفت: ساکنین مسکن مهر برای پیگیری و بررسی بیشتر مشکلات خود نمایندگانی از بین خود انتخاب کنند تا بتوانند  راحت تر و موثرتر خواسته های خود را پیگیری نمایند.

گفتنی است مسئولان در پایان این نشست از قسمت های مختلف مسکن مهر بافق بازدید و از نزدیک در روند مسائل و مشکلات این مجتمع قرارگرفتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا