همراه اول :درخواست فعال سازی سرویس GPRS همراه اول برای شما



مشترک گرامی

چنانچه تمایل دارید سرویس GPRS برای شما فعال گردد مراحل سه گانه "شرایط عمومی ، تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام و تنظیمات گوشی" را طی نمایید. چنانچه مراحل ذیل با موفقیت انجام گیرد شما به جمع مشترکین GPRS همراه اول خواهید پیوست.
مرحله ۱: ملاحظه شرایط عمومی

>> ملاحظه شرایط عمومی و قبول آن

- خدماتی که در حال حاضر از طریق سرویس GPRSدر اختیار مشترکین قرار می گیرد "استفاده از پست الکترونیکی و دسترسی به سایتهای اینترنتی و دریافت فایل" بر روی گوشی موبایل میباشد وسایر خدمات از جمله MMS در آینده نزدیک به متقاضیان ارائه خواهد شد.
- ساعات استفاده از سرویس GPRS بدون محدودیت و بصورت ۲۴ ساعته می باشد.
- سرعت اینترنت که از طریق سرویس GPRS ارائه میشود محدود بوده و همراه با توسعه آینده شبکه به نسل بعد سرویس دیتا "EDGE" که دارای سرعت بالاتر در اینترنت میباشد به مشترکین ارائه خواهد شد.
- لازم به ذکر است در این مرحله از واگذاری، این سرویس تنها برای متقاضیان شهرهای تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، گرگان، اردبیل، همدان، سمنان، قزوین، زنجان، سنندج، تبریز، اصفهان، اهواز، زاهدان، چابهار، شهرکرد، کرمان، کرمانشاه، یزد، یاسوج، بیرجند، بجنورد، زابل، عسلویه ‌‌ و استانهای گیلان و مازندران قابل ارائه بوده و ثبت نام فقط از طریق پرتال همراه اول مقدور می باشد. در مراحل بعدی کلیه استانهای کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
- پس از فعال سازی سرویس، پیامکی برای شما ارسال خواهد شد و در صورت ارائه آدرس پست الکترونیکی این پیام به آن آدرس نیز ارسال می گردد.



راهنماي درخواست فعال سازي سرويس GPRS

 

در مرحله اول مشترک با مراجعه به سايت www.mci.ir جهت فعال نمودن سرويس GPRS صفحه ذيل را مشاهده مي نمايد که مشترک ابتدا شرايط عمومي را مطالعه و پس از قبول آن وارد مرحله 2 براي تکميل فرم ثبت نام خواهد شد.

 

 

 در مرحله 2 مشترک بايستي نسبت به تکميل اطلاعات درخواستي مطابق شکل ذيل اقدام و آن ها را بطور دقيق وارد نمايد.

 

 

 

نکته 1: آدرس پست الکترونيکي که وارد ميشود همان آدرسي است که بعدا پس از فعال شدن سرويس براي اطلاع رساني به مشترک از آن استفاده خواهد شد.

 

مشترک پس از تکميل فرم با کليک برروي گزينه " ورود به مرحله 3" اطلاعات خود را به سيستم ارسال مي نمايد. پس از بررسي وضعيت شماره تلفن همراه پيامي مناسب در مرورگر به وي نشان داده مي شود.

 

 

پس از اين مرحله مشترک بايستي از طريق درگاه تنظيمات نسبت به تنظيم گوشي تلفن همراه خود اقدام نمايد.

ضمنا پست الکترونيکي مطابق با نمونه ذيل پس از فعال شدن سرويس براي مشترک به آدرس پست الکترونيکي اعلام شده ارسال خواهد شد.

نکته 2 : درصورتيکه در قسمت Inbox پيغامي از mci مشاهده نگرديد بايستي قسمت Bulk پست الکترونيک نيز بررسي شود.

نکته 3 : درصورتيکه ويژگي Spam Guard در پست الکترونيک شما فعال باشد، پيام ها بصورت اتوماتيک از صندوق پستي شما حذف خواهد شد.

 

 

 یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا