سرمربی تیم پیشگامان:برای پیروزی به اصفهان آمده ایم

سرمربی تیم پیشگامان که برای دیدار با تیم گیتی پسند اصفهان به این شهر سفر کرده است در گفتگو با اخبرنگار ما تاکید کرد: هرچند تیم اصفهانی حریف قدری است اما ما هم برای پیروزی آمده ایم.

با توجه به شروع لیگ برتر والیبال مردان ایران به صورت همزمان در هفت شهر کشور، تیم گیتی پسند اصفهان میزبان تیم یزدی پیشگامان است تا اولین دیدار لیگ برتر را رقم بزنند.

میرحسینی سرمربی تیم پیشگامان یزد می گوید تیمش آمادگی کامل دارد تا به میهمانی حریف قدر اصفهانی خود برود.

این مربی سابق تیم های ملی ایران گفت: تیم پیشگامان آمادگی لازم را از لحاظ فنی و روانی برای حضور در لیگ برتر دارد به خصوص بعد از اردو در کشور ترکیه وبرگزاری مسابقات متعدد دقیقا شناخت خوبی از نفرات و تیم بدست آمده است.

میرحسینی افزود: در دیدارهای تدارکاتی در کشور ترکیه با نقاط ضعف تیم آشنا شدیم و با برنامه ریزی و آنالیز دقیق تقریبا تمامی ضعف های تیم در تمرین های بعدی پوشانده ایم.

وی با اشاره به اینکه اولین دیدار این تیم در لیگ برتر با یک تیم اصفهانی است گفت: واقعا خوشحالیم که در ابتدای امر مهمان تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان هستیم چرا که به اعتقاد رقبات با یک تیم قدرتمند در ابتدای لیگ تقش مهمی در سنجش وضعیت تیم در آینده خواهد داشت.

میرحسینی خاطرنشان کرد: این در حالی است که تیم گیتی پسند کادر مربیگری بسیار قوی، بازیکنان مجرب و شناخته شده و ملی پوش دارد و تجربه حضور در رقابت های حساس و مهم را در کارنامه خود دارد.

سرمربی تیم پیشگامان تاکید کرد: تیم ما آمادگی کامل فنی و روانی را برای این دیدار بدست اورده و تیم جوان وباتجربه پیشگامان از انگیزه بسیار بالایی برای شکست رقیب اصفهانی خود برخودار است و امیدواریم با توشه پیروزی شهر زیبای اصفهان را ترک کنیم.

میزحسینی در خصوص آخرین وضعیت بازکنان تیم گفت: بازیکن برزیلی در خدمت تیم است و بازی های درخشانی را در رقابت های تدارکاتی در ترکیه از خود نشان داد ه است این در حالی است که سایر بازکنان تیم نیز تمامی تمرینات را با موفقیت پشت سرگذاشته اند.

میزحسیتی با تاکید بر این نکته که تیم حریف را کاملا آنالیز کرده ایم گفت: خوشبختانه در این دیدار هیچ بازکن مصدومی هم نداریم وبا پشتیبانی خوب باشگاه پیشگامان همه چیز برای پیروزی مهیاست.

تیم والیبال لیگ برتری پیشگامان به عنوان یکی از تیم های ورزشی باشگاه پیشگامان است که تحت پوشش و حمایت مالی گروه پیشگامان در استان یزد حمایت می شود.

گروه پیشگامان بزگترین تعاونی کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که دارای بزرگترین شبکه ارائه خدمات اینترنت

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا