تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴--تولید شاسی بلند ارزان در چین به وسیله فولکس واگن

خودروساز آلمانی فولکس واگن بدنبال همکاری با شرکت گریت وال چین برای طراحی یک مدل شاسی بلند ارزان قیمت است.

یوخم هایزمن، رییس فولکس واگن چین اظهار کرد: این شرکت برای همگام ماندن با تحولات بازار، درصدد طراحی شاسی بلندهای ارزان قیمت و خودروهای چند منظوره (ام پی وی) در چین است.

به گفته یکی از مقامات فولکس واگن، یک گزینه که در مذاکرات با گریت وال مطرح شده، خرید سهام در این خودروساز چینی بوده است.

فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپاست، برای طراحی یک خودروی ارزان برای بازارهای نوظهور به زحمت افتاده چون پایین نگه داشتن هزینه‌ها برای طراحی چنین خودرویی دشوار است.

بر اساس گزارش رویترز، فروش شاسی بلندها در چین بیش از یک سوم در سال ۲۰۱۴ رشد کرد و به ۳.۸۲ میلیون دستگاه رسید و نسبت به سال ۲۰۱۲ فروش دو برابری داشته و به سرعت از رشد بخش‌های دیگر خودرو پیشی گرفته است.

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴-طی ۵ سال آینده آستون مارتین تمام مدلهای خود را جایگزین میکند

آستون مارتین در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۵ با اطمینان به آینده فکر می کند.
آستون مارتین

این خودروساز بریتانیایی بر اساس راهبرد مدیرعامل جدید، اندی پالمر از برنامه Second Century خود خبر داده و آن را استراتژی کاملی برای رشد و توسعه این برند نوین انگلیسی توصیف کرده است که موفقیت و پایداری آستون مارتین را تضمین خواهد کرد.

پالمر گفت: “برنامه Second Century نه تنها عرضه خودروهای اسپرت لوکس جدید و فوق العاده ای را شامل می شود بلکه تکنولوژی نیرومحرکه نوینی را نیز معرفی می کند.”

پالمر این هفته به عنوان مدیرعامل جدید آستون مارتین برای اولین بار در یک نمایشگاه خودرو حضور یافت و از برنامه تمرکز این برند بر عرضه موج جدیدی از محصولات که در حال ساخت با بزرگ ترین برنامه سرمایه گذاری در ۱۰۲ سال تاریخ این خودروسازی هستند، خبر داد.

وی اظهار داشت: “من این خودروسازی را به چالش کشیدم تا نسخه ای الکتریکی ازRapide را بررسی کنیم. این محصول بدون شک برای بازار چین جذاب خواهد بود. رابطه ما با شرکت های چینی برتر مانند Hanergy و Letv پتانسیل ارتباط تجاری انگلستان با جدیدترین تکنولوژی های چینی را نشان می دهد.”

این خودروساز اعلام کرد که تمام مدل های خط تولید کنونی آستون مارتین تا پایان این دهه جایگزین خواهند شد و حدود ۳ مدل جدید نیز به این محصولات اضافه می شود. این برنامه استراتژیک بر روی بازار سدان های لوکس چین نیز متمرکز است و لاگوندا Taraf در راه عرضه در این بازار است.

 

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا