یزدفردا"شایعات عجیب‌وغریبی پیرامون جذب دو بازیکن اوکراینی تیم فوتبال پرسپولیس شنیده می‌شود.

به گزارش پارس نیوز، رالف سئونتینس، مهاجم تیم فوتبال «ونلو» فصل پیش در لیگ دسته اول هلند موفق شد 27 گل بزند و 14 پاس گل بدهد اما این آمار خیره‌کننده مورد قبول سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نبود و برانکو، او را نخواست.

شنیده می‌شود یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در جمعی خصوصی با حالت تمسخر گفته «بازیکنی که در لیگ دسته اول هلند بازی کند، در سطح پرسپولیس نیست!»

جالب اینکه سرخ‌پوشان به جای مهاجمی با این رزومه سراغ ولادیمیر پریموف، بازیکن 30 ساله اوکراینی رفتند که کارنامه چندان قابل توجهی ندارد. پریموف به همراه اولکسی پولیانسکی، مدافع ساله هموطن خود به پرسپولیس پیوسته و البته شایعات عجیب‌وغریبی پیرامون جذب این دو بازیکن شنیده می‌شود.

شنیده می‌شود قرارداد پریموف و پولیانسکی در تیم متالیست خارکوف اوکراین تنها 3 هزار دلار بوده و حالا با رشدی صددرصدی، قراردادهایی به ارزش 300 هزار دلار با پرسپولیس به امضا رسانده‌اند. نکته عجیب‌تر اینکه باشگاه پرسپولیس با این دو بازیکن 30 ساله، قراردادهایی دو ساله امضا کرده است.

پریموف به جای آقای گل لیگ دسته اول هلند جذب شد و قرار است جای جری بنسون را پر کند که عملکرد قابل قبولی در پرسپولیس داشت و در اندک بازی‌هایی که به میدان رفت، گل‌های حساسی به ثمر رساند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی بودند پریموف در تیم شاختار دونستک، تیم مطرح فوتبال اوکراین بازی کرده اما این بازیکن 9 سال پیش در این تیم حضور داشت و در مدت دو سال تنها دو بار برای این تیم به میدان رفت.

نکته عجیب دیگر اینکه این بازیکنان از نظر آمادگی بدنی هم شرایط قابل قبولی ندارند و معلوم نیست با این شرایط فنی و بدنی چقدر به درد پرسپولیس و تاکتیک‌های برانکو می‌خورند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا