یزدفردا" مدافع جناح چپ تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان بازیکن اخلاق فصل گذشته فوتبال ایران انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

 به گزارش ایرنا، مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل 95-94، شنبه شب با حضور مقامات کشوری و لشگری، رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، علی کاظمی سرپرست و مدیران سازمان لیگ، مدیران عامل باشگاه ها، رئیسان هیات های فوتبال، مربیان و بازیکنان و داوران و جمعی از پیشکسوتان در سالن اجتماعات برج میلاد در حال برگزاری است.

در قسمت بازیکن اخلاق، مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن اصفهان، علیرضا عزت کرامت کاپیتان نفت تهران و محمد انصاری از پرسپولیس کاندیدا بودند که محمد انصاری مدافع چپ پا و محجوب پرسپولیس، به عنوان بازیکن اخلاق فصل گذشته انتخاب شد.
انصاری پس از این انتخاب، گفت: اسم اخلاق که باشد همه به یاد پیامبر اسلام(ص) هستند و از پدر و مادرم تشکر می کنم که نام محمد را روی من گذاشته اند.
در بخش برترین های هیات فوتبال، آذربایجان شرقی، خوزستان و تهران نامزد بودند که آذربایجان شرقی برترین هیات فصل 95-94 شد و جایزه از سوی هدایت ممبینی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به جواد ششگلانی داده شد.
همچنین هیات فوتبال استان خوزستان به دلیل اقدامات فرهنگی متعدد انجام شده در طول فصل، جایزه ای را دریافت کرد.
از هواداران پرسپولیس و استقلال تهران نیز به دلیل حمایت همه جانبه و خلاقی از تیم های محبوب خود، قدردانی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا