یزدفردا"مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در جریان برگزاری انتخاب برترین‌های فوتبال ایران حاضر نشد به استقلالی‌ها جایزه بدهد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم برترین‌های سال فوتبال با حاشیه‌های جالبی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*  به دلیل اینکه مراسم تا پاسی از شب طول کشید محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس بارها خمیازه کشید.

* به دلیل اینکه مراسم زمان زیادی به طول انجامید به همین دلیل برخی از آیتم‌هایی که در نظر گرفته شده بود اجرا نشد.

* زمانی که علی دایی برای دادن بهترین جایزه مهاجم روی سن آمد امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس سرپا ایستاد و لحظات طولانی به تشویق آقای گل فوتبال جهان پرداخت.

* زمانی که علی دایی نام مهدی طارمی را به عنوان بهترین مهاجم اعلام کرد حاضرین در سالن به شدت مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس را تشویق کردند.

* برخی از خبرنگاران به دلیل اینکه از انجام کار خود توسط برخی از مسئولان برج میلاد منع شده بودند با برخی از آنها دچار درگیری لفظی شدند.

* مهدی طارمی برای گرفتن جایزه به روی سن می‌رفت که پیمان یوسفی مجری برنامه او را با لقب مهدی رفت و برگشت صدا زد تا کنایه‌ای به لژیونر شدن کوتاه مدت طارمی در فوتبال ترکیه و بازگشتش به پرسپولیس را زده باشد.

* به دلیل طولانی شدن مراسم عده‌ای از حاضرین سالن مراسم را در اواسط برنامه ترک کردند.

* از عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس خواسته شد تا جایزه باشگاه برتر را بدهد اما از آنجایی که قرار بود استقلال خوزستان به این عنوان برسد عابدینی از انجام این کار پرهیز کرد. سپس از او خواستند تا جایزه هیأت برتر استانی را بدهد که باز هم عابدینی این موضوع را نپذیرفت و حاضر هم نشد تا جایزه مربی برتر که به عبدالله ویسی تعلق داشت را به او اهدا کند. در نهایت عابدینی به روی سن آمد تا جایزه بهترین بازیکن که متعلق به مهدی طارمی را به وی اهدا کند.

* مجری مراسم وقتی مردم حاضر در سالن خسته شده‌اند از آنها خواست تا تیم‌های پرسپولیس و استقلال را تشویق کنند که این درخواست توسط حضار اجابت شد اما زمانی که مجری مراسم خواست تا حاضرین در سالن تیم ملی را تشویق کنند عده کمی به این کار پرداختند.

* علی دایی وقتی با خبرنگاران روبه‌رو شد به آنها با کنایه به دیر برگزار شدن مراسم گفت که الان وقت خواب است و اگر دیر به خانه برود او را به خانه راه نمی‌دهند!

* وحید هاشمیان برخورد گرمی با محمد خوردبین سرپرست پرسپولیس داشت اما زمانی که علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌خواست با او خوش‌وبش کند با بی‌توجهی از کنار طاهری رد شد تا اعتراض خود را نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش توسط طاهری به این شکل نشان دهد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا