فرماندار تفت در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد بر حل مشکل تامین برق برای برخی مناطق روستایی، مجتمع‌های کشاورزی و دامداری و همچنین اصلاح و بهسازی وضعیت روشنایی شهرستان تفت تاکید کرد.

به گزرش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در حاشیه این نشست که در محل شرکت توزیع برق استان یزد برگزار شد با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت برق در مناطق مختلف شهرستان گفت: یکی از مهم‌ترین ضرورت ها برای فراهم نمودن شرایط سرمایه‌گذاری در شهرستان تفت به ویژه نواحی روستایی، تامین برق است که خوشبختانه با اقدامات عظیم صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بخش مهمی از مناطق شهرستان از این زیرساخت برخوردار می‌باشد.

فرماندار تفت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" گفت: این مسئله بر ضرورت تامین زیرساختهای لازم به ویژه برق در مناطق مختلف بخصوص نواحی روستایی می افزاید تا زمینه برای توسعه صنایع کوچک تبدیلی روستایی فراهم شود چرا که این موضوع بر تحقق جامع و سریع اقتصاد مقاومتی در کشور تاثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به مذاکراتش با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، آن را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه همکاری و تعامل سازنده و خوبی میان مدیریت ارشد شهرستان تفت و مجموعه توزیع برق استان و مدیر فعال و عوامل خدوم اداره برق شهرستان تفت، شاهد تحولات مثبت و ارزنده‌ای در این رابطه می‌باشیم که جای قدردانی دارد.

فرماندار تفت انجام تفاهم لازم برای تامین برق برخی از مجتمع های کشاورزی و دامداری و همچنین بهسازی و اصلاح روشنایی شهرستان را از مهم‌ترین دستاوردهای دیدارش با مدیرعامل توزیع برق استان یزد برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تحقق مصوبات این نشست شاهد توسعه و بهره گیری بهینه از نعمت باشیم.

وی در پایان با اشاره به افزایش مصرف انرژی برق در فصل گرما، خواستار مشارکت آحاد مردم در صرفه‌جویی و استفاده بهینه از برق شد.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا