یزدفردا"سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال، ظرفیت ایرانی برگزار می شود.

یزدفردا"سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال، ظرفیت ایرانی برگزار می شود.

 به پشتوانه تجربه دو دوره برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری و استقبال و همراهی هنرمندان و هنر دوستان گرامی، آحاد مردم عزیزمان و به منظور افزایش آگاهی بیشتر جامعه از اهمیت و ارزش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده ها و تفکرات نوین، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سومین دوره از این جشنواره را با رویکرد گردشگری حلال و با بهره گیری از ظرفیت های ایران اسلامی و مبنای حلال بودن خدمات و تولیدات ایرانی برگزار می نماید.

این جشنواره در زمینه هایی مانند مهمان نوازی، خوراک ایرانی، سوغات، صنایع دستی، تنوع فرهنگی و ... در تبلیغات گسترده جهانی با همکاری سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری اجرا می گردد.

لازم به ذکر است: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در حوزه های عکس (در دو بخش حرفه ای و عمومی)، سفرنامه نویسی، ایده و فیلم  با موضوع آزاد و بدون رده سنی در زمینه گردشگری حداکثر تا پایان مرداد ماه به آدرس دبیرخانه جشنواره: تهران، میدان شیخ بهایی، برج صدف، طبقه 9، واحد 96 و یا پست الکترونیکی info@irantourismfestival3.com ارسال نمایند.

شایان ذکر است: دومین نمایشگاه تخصصی مشارکت ملی گردشگری با رویکرد "گردشگری حلال – ظرفیت ایرانی " نیز  از شانزدهم الی نوزدهم شهریورماه در مجموعه فرهنگی – گردشگری عباس آباد تهران برگزار می گردد که در این دوره استان یزد با برندهای معتبر شیرینی یزدی  و نیز  معرفی خانه های بوم گردی استان یزد حضوری فعال خواهد داشت . 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا