معنای تکمیل، تجهیز و راه اندازی از دید یک پزشک متخصص وضعیت فعلی بیمارستان است ؟ خواسته بیش از نود درصد مردم شهرستان طبس را پیگیری فرمایید

خبرنگار يزد فردا "طبس:متن کامل نامه ارسالی به پایگاه خبری يزد فردا بشرح زير ميباشد .

به نام خدا

جناب آقای دکتر امیر حسنخانی

نماینده محترم مردم طبس ، فردوس ، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی

   با سلام

  احتراما از اینکه در جلسه مورخ دوم مرداد ماه شورای برنامه ریزی استان از حقوق مردم حوزه ی انتخابیه دفاع نموده و بر ارائه ی آمار واقعی از محرومیت های استان تاکید فرموده اید به عنوان یک شهروند طبسی تشکر و قدردانی می نمایم.

جناب آقای نماینده نکته اولی که برایم سوال بود اینست که در این نشست شما از نیازها و بعضا از ظرفیتهای تمام شهرستانهای حوزه صحبت کردید بجز از ظرفیتهای بیشمار وغیر قابل انکار ملی و منطقه ای شهرستان طبس که فقط  در آن مقایسه ای تعجب برانگیز و قابل تامل یاد کرده اید که لازم دانستم تیتر اعتبارنامه شما را یاداوری کنم و فرموده اید بیمارستان های طبس و فردوس همزمان شروع شده و بیمارستان طبس تکمیل، تجهیز و راه اندازی شده ولی بیمارستان فردوس هنوز تکمیل نشده است.

فقط بهمین اکتفا میکنم و چون در تخصص تحصیلی شماست اینکه معنای تکمیل، تجهیز و راه اندازی از دید یک پزشک متخصص وضعیت فعلی بیمارستان است ؟

و اما در این سخنرانی به واقعیتی اشاره کرده اید که مدتی است مردم شهرستان طبس بر آن تاکید دارند و برای آن از جان و مال و آبروی خود هزینه می نمایند و مطمئنا اطلاع دارید کمپینی چند هزار نفری تشکیل داده که بیش از پیش پیگیر حقوق تضییع شده خود هستند .

جناب دکتر :

مردم شهرستان طبس هم مدتهاست بر اساس همین واقعیت که ناشی از تفاوت سطح مدیریتی و پتانسیل های دو استان خراسان جنوبی و یزد است خواهان الحاق مجدد به استان یزد می باشند البته این نمونه ای از خروار است در هر بخشی که مقایسه کنید به همین واقعیت دست خواهید یافت .

لذا از حضرتعالی درخواست داریم که به عنوان نماینده مردم این خواسته بیش از نود درصد مردم شهرستان طبس را پیگیری فرمایید تا هم طبسی ها به این مطالبه ی به حقشان برسند و هم خراسان جنوبی سبک بال تر و سبک بارتر بتواند به بقیه استان رسیدگی نماید منتظر اقدامات و پیگیری های شما برای این موضوع هستیم  و بدانید البته قطعا میدانید که برای مردم طبس فرق میکند در کدام استان باشند .

در پایان از شما دعوت میکنم در تعطیلات پیش رو  به طبس  دیار ایمان و عشق و مهمان نوازان بی ادعا، مهد مردان دلیر ،گوشه ای از جنت که شده قلب کویر که زدست بی خردان شده فقیر تشریف فرما شوید . منتظر آهنگ سبز قدومتان هستیم.

                                                          والسلام

                                                            عزت عالی مستدام

                                                              محمد جواد قاسمیان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا