یزدفردا"در زمان افزایش هزینه های شما در دخالت های منطقه ای تا رسیدن به نقطه بحرانی تان، صبر ما زیاد است؛ برای گفت و گو خواهید آمد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به سخنان وزیر خارجه عربستان با بیان این که تا به زانو درآمدن و اتمام بودجه نفتی شما زمان لازم است، تاکید کرد: در زمان افزایش هزینه های شما در دخالت های منطقه ای تا رسیدن به نقطه بحرانی تان، صبر ما زیاد است؛ برای گفت و گو خواهید آمد.

به گزارش اعتدال به نقل از ایرنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: زمانی که در مدینه 'مذکره النصیحه' نوشته و پدران شما افراط و ترور را بر اساس آن صادر و امام برای دنیا تعیین کردند، شما کودک بودید.

وی افزود: تا به زانو درآمدن و اتمام بودجه نفتی شما زمان لازم است، فشار مالی برای هزینه های حمایت از ترور، افراط و آدم کشی نتیجه می دهد.
 
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: سه دهه، رابطه پدران شما و ایران دوستانه بوده؛ کودکان که وزیر می شوند، ابتدا پدرانشان را نقد می کنند؛ این خود بزرگ پنداری است.
 
ابوطالبی گفت: در زمان افزایش هزینه های شما در دخالت های منطقه ای تا رسیدن به نقطه بحرانی تان، صبرما زیاد است؛ برای گفت و گو خواهید آمد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا