رئیس جامعه پزشکی و جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و هیئت همراه با سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  / دکتر قادری رئیس جامعه پزشکی استان یزد ، سرهنگ استادی جانشین فرمانده سپاه الغدیراستان یزد و هیئت همراه در جمعیت هلال احمر استان حضور و با عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد دیدارو گفتگو نمودند.

عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار ضمن تشکر از رئیس جامعه پزشکی و جانشین فرمانده سپاه الغدیر اظهار داشت : هلال احمر با توجه به اینکه  رویکرد جدیدی را  در دست اقدام دارد قطعا می توان با همه سازمانها و نهادها همکاری های خوبی را داشته باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : هر فردی لیاقت خدمت کردن به  مردم را  ندارد و سپاه هم در بیشتر زمینه ها اعم از امنیت مردم ،مسائل فرهنگی و غیره در جامعه خدمات زیادی را انجام میدهد.

وی عنوان کرد : هلال احمر در بحث کشورهای خارجی اعم از عراق ، سوریه، فلسطین و... می تواند خدماتی را ارائه کند که در این زمینه با بسیج جامعه پزشکی  نیز همکاری ها و خدماتی ارائه شده است .

احدپور در ادامه بیان داشت : هلال احمر در حوزه داوطلبان با اجرای طرح کاروان سلامت با وجود داوطلبان و خیران و علاقه مندان و با حضور تیم های جامعه پزشکی در کنار یکدیگر حتی در دورترین نقاط کشورمی تواند خدماتی را به مردم محروم ارائه نماید.

دکتر قادری رئیس بسیج جامعه پزشکی  استان یزد ضمن تبریک به سرپرست جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت : برنامه بسیج این است که با سازمان هایی که در برنامه های اجرایی ارتباط دارند بصورت سالانه همکاری های خوب و مفیدی  را  انجام دهیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد از برگزاری بیمارستان های صحرایی که در سال گذشته  با حضور وزیر بهداشت انجام شد عنوان کرد : در این بیمارستان خدماتی از جمله دندانپزشکی، رادیولوژی ، اتاق عمل و اورژانس و .... ارائه می شود و در نظر داریم ان شالله در اینده نه چندان دور  با  همکاری بیمارستان های دولتی و غیردولتی و سایر ارگانها از جمله هلال احمر بتوانیم در جهت گستردگی این بیمارستانها جهت ارائه خدمات به مردم شریف استان این بیمارستانها  را برپا نمائیم.

وی در پایان از تعامل و همکاری خوب جمعیت هلال احمر با بسیج جامعه پزشکی در اجرای برنامه اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم در طول سال تقدیر کرد و گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد انسان دوستانه است که بدون هیچ چشم داشت و توقعی در کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه مشارکت دارد.

دکترقادری گستردگی فعالیت های هلال احمر را از ویژگی های بارز این ارگان مردمی برشمرد و خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا به بهترین شکل ممکن و با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند به مردم خدمات رسانی کند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا