به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مدیرکل استاندارد استان یزد با هیات همراه با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل استاندارد استان یزد در این دیدار به بیان اهداف و برنامه های این اداره کل پرداخت و گفت:هر فرآورده و تولیداتی که در استان تولید می شود الزما باید بر اساس معیار های سازمان ملی استاندارد کشور باشد.

محمدحسین ماجدی در ادامه بر لزوم پوشش کلی تولیدات داخلی بر اساس آیین نامه ها و مقررات سازمان ملی استاندارد تاکید و تولیدات بدون مجوزهای سازمان استاندارد فاقد هرگونه ارزش عنوان نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار دقت نظر مردم در انتخاب محصولات مصرفی با آرم استاندارد به ویژه در تولیدات خوراکی و مواد غذایی تاکید کرد و افزود: مواد غذایی بسته بندی شده یکی از موارد مشمول استاندارد اجباری است که مردم باید در زمان خرید به این مورد توجه ویژه داشته باشند چرا که عدم استاندارد در برخی کالاهای اساسی میتواند ضرر جبران ناپذیری به سلامت مردم وارد نماید.

فرماندار بافق نیز در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور مدیرکل استاندارد در بافق ،به بیان اولویت های آتی شهرستان از جمله صنایع جوارمعدنی و جوار ریلی پرداخت و گفت: سمت و سوی شهرستان بافق به سمت صنعتی شدن می باشد که میطلبد مباحث مربوط به استانداردسازی تولیدات در کارخانجات و کارگاههای تولیدی که در آینده عرضه خواهد شد از هم اکنون مورد توجه قرار گرفته شود.

سید مهدی طلایی مقدم افزود : ضرورت دارد در بحث توسعه صنایع شهرستان از تجربیات سایر نقاط بهره گیری شود تا از معضلاتی که این مناطق با آن درگیر شده اند به ویژه در مباحث زیست محیطی جلوگیری شود.

وی در پایان اعلام نمود: تمامی ارگان های شهرستان آماده هرگونه همکاری و تعامل با اداره کل استاندارد می باشند./س.ت











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا