همزمان با هفته مهارت و روز ملی کارآفرینی فرماندار بافق از مركز فني و حرفه اي امام علي (ع) اين شهرستان بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، همزمان با هفته مهارت و روز ملی کارآفرینی فرماندار بافق از مركز فني و حرفه اي امام علي (ع) اين شهرستان بازديد و از برنامه ها و فعاليتهاي اين مركز مطلع شد.

سيد مهدي طلائي مقدم ، فرماندار بافق در اين بازديد از کارگاههای آموزشی مرکز بازدید و در جمع مربیان ، هنرجویان ،حرفه آموزان و مجموعه  کارکنان فنی و حرفه ای امام علي (ع) با بیان این که امروزه فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای ضرورت اجتناب ناپذیر کشور است بر لزوم گسترش فعالیت های فنی و حرفه ای و کار آفرینی تاکید کرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای امام علي (ع) بافق در اين بازديد ضمن ارائه گزارشی از فعاليتها و عملکرد این مرکز گفت:این مرکز با 8کارگاه ثابت در زمینه های مکانیک،اتو مكانيك،كامپيوتر،برق،جوشکاری، طراحي دوخت ، صنايع غذايي و صنايع دستي با مجموع 1175 نفر امتحان دهنده شامل 747نفر مرد و 428نفر زن می باشد.

كاظم ناظمي افزود : در سال گذشته 629 نفر دوره آموزش ثابت ديده اند كه اين آمار در آموزش روستايي به 57 نفر دوره مي رسد.

به گفته ناظمي بيش از 400 نفر دوره در آموزش صنايع و 86 نفر دوره در آموزش تيم هاي سيار شهري دوره هاي لازم را كسب كرده اند.

وي از جذب و بكار گيري پنج نفر از مربيان اين مركز خبر داد و گفت : 5 نفر از خواهر مربي كه بصورت حق التدريس در اين مركز فعاليت داشتند بصورت پيماني جذب و هم اكنون در پنج دوره طراحي دوخت و صنايع دستي با اين مركز هماكاري مي كنند.

در اين ديدار به يكي از مشكلات مركز امام علي(ع) كه احداث و راه اندازي مركز خواهران مي باشد مورد بررسي قرار گرفت كه با مساعدت فرماندار مقرر شد براي ادامه كار ديداري با مديران ارشد استان و كشور انجام تا به نتيجه مطلوب برسيم.

گفتني است يكم تا هشتم مرداد ماه هفته ملي مهارت نامگذاري شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا