فرماندار خاتم با اشاره به اقدام های خوب انجام گرفته در حوزه راه سازی شهرستان خاتم در دو سال گذشته گفت: تلاش برای تکمیل طرح های در دست اجرا نیازمند شتاب بخشی است.

فرماندار شهرستان خاتم در گفتگو اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی طنین خاتم اظهار داشت: تکمیل طرح های در حال اجرای توسعه زیرساخت های جاده ای می تواند گره گشای خروج منطقه از بن بست و فراهم شدن بستر توسعه اقتصادی باشد

مهندس محمد زاده رحمانی با اشاره به اقدام های خوب انجام گرفته در حوزه راه سازی شهرستان خاتم  دردوسال گذشته گفت: تلاش برای تکمیل طرح های در دست اجرا نیازمند شتاب بخشی است.

زاده رحمانی در ادامه به شروع عملیات بزرگراه هرات- شهربابک اشاره و خاطر نشان کرد:بزرگراه هرات- شهربابک بعد ازچهل سال و با پیگیری های به عمل آمده با شتاب قابل توجه ای در حال پیشرفت است و امیدواریم با اتمام این پروژه بتوانیم کمی از هم و غم مردم را درباره این جاده کاهش دهیم.

وی افزود: اهمیت این بزرگراه در ترانزیت کالا و مسافر بین استان‌های مرکزی کشور و استان هرمزگان و شهرهای شمال غربی استان کرمان است.

محمد زاده رحمانی گفت: با اتمام این پروژه و بهره برداری از آن، قیمت تمام شده حمل کالا و مسافر کاهش یابد و شرایط رونق و آبادانی جنوب غربی استان یزد و شمال غربی استان کرمان فراهم شود.

زاده رحمانی در ادامه با اشاره  به پروژه یزد-خاتم و مروست-ابرکوه اظهار داشت: بزرگراه های یزد ـ خاتم و هرات ـ شهربابک همچنین محور مروست ابرکوه نیز از پروژه‌های اولویت دار این شهرستان است و در سال ۹۴ نیز پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است..

وی افزود: جاده مروست-ابرکوه که از سال 1375 عملیات مطالعه و احداث آن کلید خورده است و بعد از سالها معطلی با پیگیری های به عمل آمده عملیات زیر سازی و روکش آسفالت سطحی آن به پایان رسیده است و در بزرگراه یزد- خاتم نیز از تنگ چنار تا نزدیک مروست باند دوم تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار خاتم در پایان حرکت رسانه ای که در شهرستان شروع شده را بسیار خوب تلقی و اظهار داشت: رسانه در انجام رسالت خود محکم قدم بردارند و در این راه، ضمن معرفی ظرفیت های و پتانسیل ها  شهرستان به سایر نقاط استان و کشور ،کمبودها و کاستی ها را نیز به گوش مسئولین شهرستان و استانی برسانند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا