مشاور استاندار و دبیرشورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی علاوه بر نقش اطلاع رسانی، در برنامه ریزی برای بالندگی و شکوفایی جامعه و مدیریت افکار نقش مهم و کلیدی بر عهده دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، نشست هم اندیشی اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان با حضور مشاور استاندار و دبیرشورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و اعضای هیئت رئیسه این شورا در اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار شد .
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری در این نشست بیان کرد: انعکاس مستمر اطلاعات و اخبار با توجه به نیاز جامعه تنها یکی از رسالت های روابط عمومی است و نقش برنامه ریزی برای رسیدن به عمل خردمندانه نیز از اصول جدایی ناپذیر این حرفه می باشد.

« عباس ملازینلی » عنوان کرد: حضور شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در کمیته فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی موجب می‌شود‌ بتوانیم فرآیندی پویا و به هم پیوسته را در مسیر تحقق خروجی مناسب اطلاع رسانی، معرفی بهتر نام سال که به نام « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزیّن گشته است و اهداف نظام و دولت به کار گیریم.

ملازینلی ادامه داد: یکی از رویکردهای اصلی در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی اجتماعی است که روابط عمومی ها و فعالان ارتباطات و رسانه با عزم جدی خود می توانند به این موضوع سرعت بیشتری بخشند.

دبیرشورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خاطرنشان کرد: تعیین اهداف درست بر مبنای شناخت مخاطب، مسیر دست یابی به اقدامات کاربردی را روشن می‌کند و زمینه‌ای مناسب را برای ایجاد تبادل اطلاعات بر مبنای مولفه های ارتباطی فراهم می آورد.

گفتنی است در این جلسه برنامه های کمیته فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی، ساماندهی آئین نامه و وضعیت صندوق قرض الحسنه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و نحوه برگزاری نشست هماهنگی روابط عمومی ها مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا