یزدفردا "پرسپولیس تهران شب قبل از بازی با سایپا با ۱۹ بازیکن به اردو رفت.
 
، پرسپولیس تهران شب قبل از بازی با سایپا با ۱۹ بازیکن به اردو رفت و شاید برای شما هم جالب باشد بدانید در هتل ارم (محل اقامت سرخپوشان) چه کسی با کدام بازیکن هم‌اتاق شد.

 

الکساندر لوبانف - آنتونی گولتس
دروازه‌بان ازبک که شایعاتی مبنی بر ناراحتی و دلخوری‌اش به گوش می‌رسد، در هتل ارم هم‌اتاق آنتونی گولتس شد. حالا لوبانف ازبک با چه زبانی با مدافع استرالیایی - کروات پرسپولیس ارتباط برقرار کند، سؤالی است که باید از خود این دو بازیکن پرسید!

 

پلی‌یانسکی - پریموف
آلکسی پلی‌یانسکی و ولادیمیر پریموف چند وجه اشتراک برای هم‌اتاقی شدن دارند. اول آنکه هر دو اوکراینی هستند، بعد هر دو از آمادگی لازم به دور بوده و اضافه وزن دارند!‌ و بالاخره آنکه هر دو همزمان پرسپولیسی شدند تا با تصمیم برانکو هم‌اتاق شوند.

 

سیدجلال؛ تک و تنها
از آنجایی که برانکو با 19 بازیکن به اردو رفته است، بنابراین یک اتاق فرد باقی می‌ماند. این اتاق تکی به سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس رسید!

 

ماهینی، نوراللهی و طارمی
دو بوشهری و یک آزادشهری در اتاق سه‌تخته اسکان پیدا کردند. احمد نوراللهی و مهدی طارمی رفاقت صمیمانه‌ای با هم دارند و حسین ماهینی همشهری آقای گل نیز به این دو اضافه شده است. هیچ‌کدام هم نمی‌توانند از دیگری دل بکنند و بنابراین سه نفری هم‌اتاق شدند!

 

مسلمان، احمدزاده و کمال گتوزو!
حکایت بالا در مورد سه‌تفنگدار جدید پرسپولیس هم صدق می‌کند. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال گتوزو (کامیابی‌نیا) باز هم از برانکو خواستند تا سه‌تایی در یک اتاق استراحت کنند. رفاقت صمیمانه سه هافبک اصلی پرسپولیس تأثیر بسزایی در هماهنگی و موفقیت خط میانی این تیم داشته است.

 

ربیع‌خواه و ساسان انصاری
محسن ربیع‌خواه و ساسان انصاری دو بازیکن تازه‌وارد پرسپولیس مثل اردوی اوکراین در هتل ارم کنار هم استراحت کردند. اولی مدافع - هافبک است و دومی هافبک تهاجمی اما تا دلتان بخواهد رابطه خوب و صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و قبل از بازی با سایپا هم‌اتاق شدند.

 

محمد انصاری و صادق محرمی
مرد سال اخلاق فوتبال ایران هم‌اتاق صادق محرمی است. دو بازیکن که ساکت و کم‌حرف هستند و خلق و خوی مشابهی دارند. یکی چپ‌پا و دیگری راست‌پاست ولی هر دو از اخلاق نکویی بهره می‌برند.
صادق محرمی 20 ساله می‌تواند از تجربه یک ساله محمد انصاری در پرسپولیس حسابی استفاده کند. محرمی خوب می‌داند انصاری در همین یک سال چقدر درخشید و موفق شد بنابراین می‌تواند الگوی خوبی برای او باشد.

 

عالیشاه و علیپور
هم امید عالیشاه و هم علی علیپور مازندرانی هستند و دارای زبانی مشترک. این دو بازیکن هم‌اتاق شده و نقشه‌های زیادی برای بازی با سایپا کشیده‌اند که یکی بسازد و دیگری بنوازد! البته ناگفته نماند برانکو در فصل جاری روی امید عالیشاه و علی علیپور حساب ویژه‌ای باز کرده است.

خبر ورزشی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا