یزدفردا"مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: ا تکمیل و وارد مدار شدن طرح‌های در دست اجرا میزان برداشت گاز از میدان پارس جنوبی امسال افزایش قابل توجهی می‌‎یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، مهدی یوسفی بعدازظهر امروز در نشست شورای مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه با بیان اینکه روند اجرای فازهای پارس جنوبی در عسلویه و کنگان تسریع یافته است اظهار داشت: با روندی که در پیش است امسال فازهای در دست اجرا تکمیل و وارد مدار تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های پارس جنوبی با تلاش متخصصان داخی طراحی، اجرا و راه‌اندازی می‌شود افزود: با تکمیل و وارد مدار شدن طرح‌های در دست اجرا میزان برداشت گاز از میدان پارس جنوبی امسال افزایش قابل توجهی می‌‎یابد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با تاکید بر افزایش سرمایه‌گذاری ‌بخش خصوصی در منطقه پارس جنوبی گفت: افزایش اشتغال در منطقه پارس جنوبی با گسترش سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر است.

یوسفی با بیان اینکه توسعه در این منطقه با جذب سرمایه‌گذار محقق می‌شود، افزود: جذب سرمایه گذار خارجی و تقویت بخش خصوصی به عنوان راهکار توسعه و ایجاد اشتغال در پارس جنوبی است.

وی با تاکید بر تسهیل سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: همه ما به عنوان بخشی از بدنه شرکت ملی نفت ایران موظف هستیم ضمن تقویت بخش‌های مرتبط با جذب سرمایه گذار خارجی نقش موثری نیز در کاهش فرآیند صدور مجوزهای لازم برای تسریع دراین طرح‌ها هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار در این منطه بیان کرد: تمام تلاش ما جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در منطقه پارس جنوبی است تا از این طریق اشتغال پایدار در منطقه محقق شود.

یوسفی با اشاره به موفقیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مجمع عمومی عادی سالانه گفت: عملکرد مثبت سازمان در سال مالی گذشته از سوی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و اعضای مجمع مورد تحسین قرار گرفت که لازم است با برنامه‌ریزی صحیح و مدون این موفقیت امسال نیز ادامه یابد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا