حجت الاسلام احمد نقیبی ندوشن رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد به مناسبت ورود پیکرهای پاک شهدای گمنام به ندوشن پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین ؛ وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند . “مقام معظم رهبری «مدظله العالی»”

شهداء گوهرهای ماندگاری هستند که تاریخ آینده این مملکت به آنان خواهد بالید و هر انسان آزاده ای در مقابل نام و یاد شهدا دل به پیام والایشان خواهد سپرد . ای شهید گمنام که به عشق امام و انقلاب و اسلام سر بر سودای عشق گذاشتی هیچ کس را قدرت آن نیست تو را از ذهن زمین محو کند گرچه تو را باید به خاطر سپرد نه به خاک . خدا را شاکریم به سبب ورود پیکرهای پاک شهدای گمنام به شهرمان .

بدین وسیله از کلیه مسئولین و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ندوشن دعوت می گردد تا در برنامه های در نظر گرفته شده برای این شهدای معزز و گرانقدر حضور پرشور داشته باشند تا هر یک از ما جای خالی پدران ، مادران و برادران و خواهران این عزیزان را پر کنیم . منتظر حضور سبزتان در روز نهم مردادماه ۱۳۹۵ مصادف با شهادت رییس مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) هستیم . از خدای بزرگ میخواهیم همه ما را در راه پاسداشت نام و یاد شهدا که افتخارات بزرگ و ماندگار جامعه هستند توفیق عنایت فرماید . “والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته”

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا