تاسیس رسمی باشگاه ورزشی پیشگامان کویر


یزدفردا:مدیرباشگاه ورزشی پیشگامان کویر یزد ضمن اعلام خبر تاسیس باشگاه ورزشی پیشگامان کویر گفت: از این پس فعالیت های ورزشی گروه پیشگامان در قالب باشگاه ورزشی پیشگامان کویر پیگیری خواهد شد.

سید مصطفی سجادی افزود: باشگاه ورزشی پیشگامان در رشته های هندبال،والیبال،فوتسال،دوچرخه سواری به فعالیت خواهد پرداخت و در مدتی که از صدور مجوز باشگاه گذشته است تکلیف تیم های والیبال و دوچرخه سواری پیشگامان مشخص شده است.


وی با اشاره به اینکه تیم والیبال پیشگامان کویر امسال با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته در مسابقات حضور خواهد یافت گفت:85درصد تیم والیبال نهایی شده و مابقی نفرات تیم نیز تا شروع بازی های لیگ که مهرماه می باشد معرفی می شوند.


این مقام مسوول خبر از مذاکره با چندین بازیکن ملی پوش والیبال داد و اظهار داشت: همانند سال قبل سرمربی تیم والیبال پیشگامان آقای عباسعلی میرحسینی خواهد بود و نفراتی اورا در این امر یاری می کنند.


سجادی با اشاره به اینکه در رشته دوچرخه سواری، تیم پیشگامان در رده ششم جدول چهارده تایی قرار گرفته است، افزود: تیم پیشگامان در دور دوم سوپر لیگ دوچرخه سواری حضور یافت و توانست به دو مدال برنز دست یابد و امیدواریم بتوانیم در آینده مقام های بهتری را نیز کسب کنیم.


مدیر باشگاه ورزشی پیشگامان کویر یزد تصریح کرد: از جوانان و نوجوانان یزدی و هر فردی که علاقه مند به ورزش والیبال است دعوت می کنیم که به عنوان حامی تیم والیبال پیشگامان پا به میدان بگذارد و در بازی های خانگی این تیم را همراهی کند.


سجادی در پایان یادآور شد: بزودی کانون هواداران باشگاه راه اندازی خواهد شد تا ساماندهی تماشاگران را پیگیری نماید.


گفتنی است سیدمصطفی سجادی با سمت مدیر باشگاه ورزشی پیشگامان کویر بالاترین مقام اجرایی در این باشگاه می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا