همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات بخش دستگردان قبل از آئین عبادی، سیاسی نمازجمعه در محل دفتر امام جمعه شهر عشق آباد برگزار شد.

طبس- عشق آباد- مهدی قربانی: همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات بخش دستگردان قبل از آئین عبادی، سیاسی نمازجمعه در محل دفتر امام جمعه شهر عشق آباد برگزار شد، در این مراسم که امام جمعه و بخشدار دستگردان حضور داشتند مدعوین پیشنهادات مسجد محور خود را ارائه دادند.

"سروان فرحبخش" فرمانده حوزه 2 بسیج  مالک اشتر بخش دستگردان گفت: تدابیری اندیشیده شود تا در همه روستاهای بزرگ بخش دستگردان که دارای پایگاه بسیج می باشند، روحانی مستقر شود، چون در روستاهایی که روحانی  داریم برنامه های بسیج به خوبی پیش می رود و ما هیچ مشکل خاصی نداریم.

امام جمعه عشق آباد با اشاره به اهمیت والا و جایگاه مقدس مساجد تصریح کرد: شکر خدا بعد از انقلاب توجه خوبی به مساجد شده اما هنوز هم نیاز است تا به عمران و آبادانی مساجد توجه بیشتری شود.

"حجت الاسلام  قاسم اخلاقی فرد" در بخش دیگری از سخنان خود دقت در انتخاب هیئت امنا و خادمین مساجد را متذکر شد که باید باسوادترین افراد روستا و خوش اخلاق ترین ها انتخاب شوند.

اخلاقی فرد همچنین خواهش کرد که  طبق توصیه مقام معظم رهبری به جز صدای اذان و تلاوت قرآن چیزی دیگر از بلندگوی مساجد پخش نشود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا