یزدفردا :حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری طی گفت‌وگویی اظهار داشت: در برنامه‌های انتخاباتی مصطفی کواکبیان هیچگونه خللی ایجاد نشده است و برنامه‌های مذکور کماکان ادامه خواهد داشت و فعلاً تصمیمی برای کناره‌‌گیری ندارند.


وی در خصوص ثبت‌نام هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بدون شک حضور هاشمی رفسنجانی در دقیقه 90 انتخابات، برخی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را تحت تاثیر قرار داد و قطعاً حزب مردم‌سالاری هم از این قاعده خارج نیست و با این حال باید تا تشکیل جلسه آینده شورای مرکزی حزب‌ مردم‌سالاری منتظر بمانیم.

عضو دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه نشست شورای مرکزی احتمالاً تا پایان هفته آینده برگزار خواهد شد، گفت: حضور دبیرکل حزب مردم‌سالاری در بیش‌از 40 دانشگاه کشور در یکی دو ماه اخیر قطعاً تاثیرات زیادی در افزایش شور و نشاط انتخاباتی داشته است و به همین جهت هرگونه توقف در برنامه‌های وی را به مصلحت نمی‌دانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی از 50 برنامه مصطفی کواکبیان طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

مظاهری: امکان ندارد به نفع هاشمی رفسنجانی کنار بروم

طهماسب مظاهری کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در‌خصوص حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات،‌گفت: امکان ندارد به نفع هاشمی رفسنجانی کنار بروم.

رئیس بانک مرکزی دولت نهم در پاسخ به این سوال که مهمترین برنامه شما در عرصه سیاست‌خارجی چیست؟ اظهار داشت: سیاست‌خارجی باید در مجموعه نظام حل شود، اما مهم این است که اقتصاد مملکت را از آثار منفی سیاست نجات دهیم. چرا که در حال حاضر اقتصاد درگیر بحث‌های سیاسی است و رنج آن به مردم می‌رسد.

مظاهری خاطرنشان کرد:‌ عمده‌ترین مشکلات مردم، مشکلات اقتصادی است و هر فردی‌که انتخاب شود، باید برای به تعادل رساندن شاخص‌های اقتصادی و اصلاح معیشت تلاش کند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا