محسن رضایی: به هیچ‌وجه انصراف نمی‌دهم/ انتخابات دوقطبی هاشمی،مشایی نمی‌شود

یزدفردا :کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه به هیچ وجه از حضور در انتخابات انصراف نمی‌دهم، افزود: احتمال کشیده‌شدن انتخابات به دور دوم وجود دارد.

محسن رضایی در گفت وگو با خانه ملت، درباره حضور دقیقه ۹۰ آیت الله هاشمی در صحنه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: من فکر می‌کردم غیر از آقای هاشمی، خاتمی هم به صحنه انتخابات بیاید اما حالا فقط آقای هاشمی و مشایی به صحنه آمده‌اند.

امیدوارم هاشمی و مشایی برای منازعه سیاسی نیامده باشند/فکر می‌کردم خاتمی هم به صحنه انتخابات بیاید

وی درباره حضور هاشمی در انتخابات و برهم زدن معادلات سیاسی، افزود: اگر حضور هاشمی مسئله رقابت باشد اشکالی ندارد ولی اگر خدای ناکرده این آمدن بخواهد به یک منازعه سیاسی کشیده شود صلاح نیست چراکه در این صورت جامعه آسیب می‌بیند و از همین رو امیدوارم هاشمی و مشایی برای رقابت آمده باشند نه برای یک منازعه سیاسی.

انتخابات میان هاشمی و مشایی دوقطبی نمی‌شود

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره احتمال دوقطبی شدن انتخابات با حضور هاشمی و مشایی در صحنه، تصریح کرد: با حضور هاشمی و مشایی انتخابات چند قطبی خواهد بود و دیگر دوقطبی نیست بلکه پیش بینی می‌کنم چهار یا پنج قطبی بشود.

وی درباره اجماع اصولگرایان جهت حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: با حضور هاشمی و مشائی به هرحال اگر اصولگرایان به اجماع روی یک نفر نرسند تعداد آنها کمتر می‌شود.

به هیچ وجه از انتخابات انصراف نمی‌دهم

رضایی درباره احتمال انصراف خود از صحنه انتخابات به نفع یک نامزد دیگر، تاکید کرد: به هیچ وجه از حضور در انتخابات انصراف نمی‌دهم چراکه از نظر اقتصادی کشور را در معرض یک آسیب جدی می‌بینم و باید تلاش کنیم تا نگذاریم خطری مردم و نظام را تهدید کند.

احمدی‌نژاد برای ادامه حضور خود نباید رفتار منازعه‌جویانه انجام دهد

رضایی درباره پیروی احمدی نژاد از مدل پوتین-مدودف و آینده سیاسی او، توضیح داد: ادامه حضور احمدی نژاد بستگی به رفتار وی دارد اگر رفتارها، رفتارهای منازعه جویانه نباشد و در اثر یک رقابت سالم شکل گیرد، می‌تواند حضور وی ادامه پیدا کند.

منازعه سیاسی مردم را له می‌کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دولت‌های قبل هم مانند احمدی نژاد به انتخابات آمدند حال ممکن است نوع ورود آنها متفاوت باشد، مهم این است که به سمت یک منازعه سیاسی حرکت نکنیم چرا که منازعه سیاسی سم مهلک جامعه است و بر اثر آن مردم زیر دست و پا له می‌شوند و زندگی مردم با مشکلاتی جدی مواجه می‌شود.

احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم وجود دارد

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و احتمال کشیده شدن آن به دور دوم، تصریح کرد: احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم وجود دارد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا