وارده به یزدفردا :چندی است انتخابات شورای شهر آغاز شده و کلیه کاندیداهایی که نمی دانم با کدامین امتیاز تایید صلاحیت شده اند کار تبلیغات خود را شروع کرده اند کاندیدای شورای شهر باید از تخصص و دانش کافی برای ارتقای شهر یزد برخوردار باشد.

یک معمار خیلی ماهر که دارای سوابق اجرایی باشد.

یک مهند س عمران خیلی کارکشته یک جامعه شناس شهری که بتواند تصویر مناسبی از جاهای مختلف شهر به هم شورایی هایش بدهد.

یک هنرمند یا گرافیست که بتواند در طراحی شهری ایده های جذابتری به این شهر بی روح که جز  غمگین ترین و افسرده ترین شهرهای ایران است بدهد  و...

در شورای شهر باید متخصصین باتجربه  و آگاه به امور شهری  و ملتزم به قانون  را انتخاب کرد .

البته که این تخصص و قانون گرایی را می توان به غیر از مطالعه و تحقیق درمورد سوابقشان از همین الان و از نوع تبلیغات آنها متوجه شد .

مثلا کسانی که در تبلیغات یک کاغذ پاره را به عنوان تبلیغ خود به سرشاخه های درخت آویزان کرده اند .

سلیقه لازم در اداره یک شهر را ندارند البته تاکید بر اسراف و زیاده روی و تبلیغات رنگارنگ هم نیست، چراکه آنها هم از آن طرف بام می افتند.

همچنینن کاندیدایی که در تبلیغاتش به فکر زیبایی و تمیزی شهر نیست و عکسش را در جای جای شهر از همه دیوارها و تابلوها گرفته تا.....هم صلاحیت اداره شهر راندارد . 

اینها موارد ساده ای هستند که به راحتی و تاحدی تعهد و انضباط افراد را برای اداره شهر مشخص می سازد .

امیدوارم این دوره افرادی که واقعا دلسوز و دوست دار یزد و یزدی هستند برای شورای شهر انتخاب شوند چراکه همه مردم از این بی تحولی و بی سلیقگی در یزد خسته شده اند و البته مردم یزد افراد آرام و نجیبی هستند که هیچوقت اعتراض و اعتصاب و ... را جلو شهرداری و شورای شهر یاد نگرفته اند و به همین دلیل است که پس از چهار سال هیچکدام از اعضای شورای شهر یزد به کسی به خاطر کار نکردن و ................... پر کردن جوابگو نیستند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا