یزدفردا:رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه انتشار مطالب غیراخلاقی در اینترنت، باعث نقض حریم و اخلاق فضای مجازی می شود از دستگیری دو برادر که عامل انتشار تصاویر مبتذل در این استان بودند، خبر داد.
 سرهنگ"قاسملو" رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در راستای کاهش جرایم و تخلفات در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته ، کارشناسان این پلیس سایتی را که در زمینه انتشار و فروش فیلم و عکس مبتذل و مستهجن فعالیت می کرد شناسایی و تحقیقات خود را جهت شناسایی گردانندگان این سایت آغاز کردند.
وی افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی دو برادر که گردانندگان سایت بودند شناسایی و دستگیر شدند ، در بازرسی از منزل متهمان و بازبینی سیستم های رایانه ای تعداد زیادی فیلم مبتذل کشف و ضبط شد، متهمان پس از رویت مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اقرار کردند بیش از چهار سایت طراحی و تاکنون تعداد زیادی فیلم و عکس بفروش رسانده اند.
سرهنگ قاسملو در پایان ذکر کرد:  خرید و فروش مطالب ، عكس و فیلم های مبتذل كه اخلاق جامعه را هدف قرار دهد و موجب ترویج بی بند و باری و ابتذال در فضای مجازی شود جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا