یزدفردا:تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴-مؤسس کرمان خودرو مدعی شد؛

در کرمان کارگر چینی نداریم

قیمت خودروهای ما از ۴۴ میلیون تومان به بالاست این در حالی است که عمده بازار خودروی ایران در رنج قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است .
در کرمان کارگر چینی نداریم

به گزارش  ایلنا ،سید حسین مرعشی با بیان اینکه کلیه محصولات کرمان خودرو تولید داخل است و چینی نیست، اظهار داشت : در گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو محصولات چینی هم تولید می شود و در حال حاضر کلیه قطعات پژو ۲۰۶ چینی است اما به عنوان خودروی داخلی شناخته می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مجموعه کرمان خودرو کارگر چینی نیز کار می کند یا خیر؟، افزود: کارگر چینی در کرمان خودرو نداریم و همه کارکنان ما ایرانی هستند.

مرعشی در خصوص میزان تولیدات این شرکت، گفت: در سال ۹۳ تولیدات کرمان خودرو نسبت به سال ۹۲ با ۲۳۰ درصد رشد همراه بود و برای امسال پیش بینی ما رشد ۸۰ درصدی تولیدات بود اما با توجه به شرایط موجود به این برنامه دست نخواهیم یافت و تنها ۲۰ درصد افزایش تولید خواهیم داشت .

وی دلیل این موضوع را محدودیت های بازار عنوان کرد و گفت: قیمت خودروهای ما از ۴۴ میلیون تومان به بالاست این در حالی است که عمده بازار خودروی ایران در رنج قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است .

مؤسس کرمان خودرو تصریح کرد: نرخ خودروهای ما نیز در دسته خودروهای متوسط قرار دارد اما برنامه تولید خودروهای بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان را دست داریم و باید به سمت ظرفیت های جدید حرکت کنیم.

 


 


 

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴

 

 

 

تولید سه مدل مینی‌بوس متوقف شد

تولید سه مدل مینی‌بوس در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

تولید سه مدل مینی‌بوس در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

به گزارش  ایسنا، براساس گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت مرداد ماه امسال تولید مینی‌بوس اویکو شرکت پیشرو دیزل آسیا با افت صد درصدی از یک دستگاه در مرداد ۱۳۹۳ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید مینی‌بوس (SITRA (C-140 شرکت هوراند خودرو دیزل با کاهش صد درصدی از شش دستگاه در مرداد ۱۳۹۳ به صفر رسید.

مرداد ماه امسال تولید مینی‌بوس دیزلی KLQ6608 شرکت آکیا دویچ با افت صد درصدی از ۱۰ دستگاه در مرداد ۱۳۹۳ به صفر کاهش یافت.

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا