یزدفردا:تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴-قیمت کارخانه‌ای کلیه محصولات ایران‌ خودرو

 

گروه صنعتی ایران‌ خودرو جدیدترین قیمت مصوب تمامی محصولات این شرکت , ویژه مهرماه ۹۴ را منتشر نمود .

 

،گروه صنعتی ایران‌ خودرو جدیدترین قیمت مصوب تمامی محصولات این شرکت , ویژه مهرماه ۹۴ را منتشر نمود .

جدیدترین خودروهای اضافه شده در این لیست رنو کپچر و وانت آریسان می‌باشند که از تیرماه به لیست محصولات ایران خودرو اضافه شده است .

قیمت‌های درج شده برای مهرماه ۹۴ بدون هیچ تغییری نسبت به شهریورماه به شرح ذیل اعلام میگرد .

 

 

 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

معاون شهردار تهران اعلام کرد

خداحافظی با طرح «زوج و فرد» با اجرای طرح «کاهش»

معاون شهردار تهران با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کاربراتوری آلودگی بالای را تولید می کنند، تصریح کرد: باید جلوی تولید و البته تردد موتورهای کاربراتوری گرفته شود که این امر خواست شورای ترافیک برای مدیریت آلودگی هوای کلانشهر تهران است
خداحافظی با طرح «زوج و فرد» با اجرای طرح «کاهش»

معاون شهردار تهران با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کاربراتوری آلودگی بالای را تولید می کنند، تصریح کرد: باید جلوی تولید و البته تردد موتورهای کاربراتوری گرفته شود که این امر خواست شورای ترافیک برای مدیریت آلودگی هوای کلانشهر تهران است.

به گزارشاخبار خودرو به نقل از ایسنا، جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه موتورسیکلت های کاربراتوری از آلودگی بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: متاسفانه صنعتگران ما هنوز عادت نکرده اند که خود را با تکنولوژی روز انطباق دهند و موتورهای برقی را جایگزین موتورهای کاربراتوری کنند.

وی جلوگیری از تردد موتورهای کاربراتوری را خواست شورای ترافیک دانست و تصریح کرد: شورای ترافیک، مصوبه ای دارد که براین اساس از دولت درخواست شده که جلوی تردد موتورسیکلت های کاربراتوری گرفته شود. امیدواریم سازمان حفاظت از محیط زیست و دولت به خواست شورای ترافیک که درخواست شهروندان هم می تواند باشد، توجه کند و اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون شهردار تهران به تردد موتورسیکلت های برقی اشاره و خاطرنشان کرد: در صورتی که موتورسواران جهت ثبت نام موتور برقی اقدام کنند، به آنها وام ۸۰ درصدی با بهره ۲ درصد تعلق می گیرد.

تشکری هاشمی درادامه به اجرای طرح “کاهش” (منطقه کنترل آلودگی هوای شهر) اشاره و اظهار کرد: طرح زوج و فرد با اجرای طرح کاهش، روزهای پایانی خود را سپری می کند و بر این اساس خودروهای کاربراتوری به طور حتم جای خود را به خودروهای انژکتوری می دهد.

وی با بیان اینکه خودروهای انژکتوری مختص خودروهای خارجی نیست، تصریح کرد: پراید و سایر خودروهای ایرانی و خارجی مشمول خودروهای انژکتوری می شود.

براساس گزارش سایت تهران سما، طرح محدوده «کاهش» (منطقه کنترل آلودگی هوای شهر) بر اساس الگویی که در اروپا اجرا شده، در مناطقی از تهران که دسترسی وسایل نقلیه به آن‌ها بر اساس میزان انتشار آلودگی‌شان تعریف و محدود شده، اجرایی و عملیاتی می شود. این مناطق در جهت اجرای برنامه بهبود کیفیت هوا انتخاب شده‌اند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا