یزدفردا:تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴/تسلا تا دو سال دیگر اتومبیل هایی با محدوده ۶۰۰ مایلی عرضه خواهد کرد

شرکت تسلا قصد دارد تا سال ۲۰۱۷ محدوده اتومبیل های تولیدی خود را به بیش از ۶۰۰ مایل برساند. متاسفانه تسلا مدل اس فعلی پس از هر بار شارژ تنها می تواند تا چند صد مایل دوام بیاورد.

  ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام نمود این شرکت بزودی قادر است اتومبیل های خود را به باتری و انتقال قدرتی مجهز کند که بتوانند محدوده ای بیش از ۶۰۰ مایل داشته باشند.

تسلا دو سال دیگر اتومبیل هایی با محدوده 600 مایلی عرضه خواهد کرد

تسلا دو سال دیگر اتومبیل هایی با محدوده ۶۰۰ مایلی عرضه خواهد کرد

اینکه تسلا چگونه می خواهد به چنین محدوده ای برسد نامشخص است. اخیرا تسلا مدل S P85D را معرفی کرده که محدوده ای ۴۵۲ مایلی دارد اما هر ساعت ۲۴.۲ مایل طی خواهد کرد.

تسلا دو سال دیگر اتومبیل هایی با محدوده 600 مایلی عرضه خواهد کرد

تسلا دو سال دیگر اتومبیل هایی با محدوده ۶۰۰ مایلی عرضه خواهد کرد

اگرچه ۶۲۰ محدوده بالایی محسوب می شود اما تسلا متعهد است که می تواند به آن دست یابد. این شرکت حتی انتظار داشته تا سال ۲۰۲۰ محدوده را به ۷۴۵ مایل نیز برساند.

 منبع : nextpowerup

 

 

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴

 

 

 

رنو مگان ۲۰۱۶ در خیابان رویت شد

به تازگی تصویری منتشر شده که رنومگان ۲۰۱۶ را در خیابان نشان می دهد. پس از معرفی رنو مگان ۲۰۱۶ در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، اخیرا این اتومبیل در یکی از خیابان های فرانسه رویت شد.

به گزارش اخبار خودرو ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید قسمت عقب این خودرو یک چراغ بلند ال ای دی داشته و نسبت به قبل کاملا تغییر کرده است.

رنو مگان 2016

رنو مگان ۲۰۱۶

انتظار می رود رنو ، مگان ۲۰۱۶ را در اوایل سال آینده راهی بازار اروپا کند. این خودرو نسبت به مدل قبل عریض تر و ارتفاع کمتری پیدا کرده که برای سرنشینان عقب مناسب خواهد بود.

مدل فرانسوی خودرو از مدل های رده بالای مگان ۲۰۱۶ بوده که شامل صفحه نمایش ۸.۷ اینچی لمسی با سیستم سرگرمی R-Link 2 می‌شود.

رنو برای مگان ۲۰۱۶ شش موتور تدارک دیده که شامل ۳ موتور دیزلی و ۳ موتور بنزینی بوده که خروجی بین ۹۰ الی ۲۰۵ اسب بخاری دارند. سه نوع گیربکس نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که از جمله آن یک گیربکس EDC دو کلاچه dCi 110 شش سرعته اتوماتیک و دو گیربکس TCe 130 و TCe 205 هفت سرعته اتوماتیک است.
منبع : worldcarfans

 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا