هفتمین نشست روابط عمومی های دستگاه های استانی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد به مناسبت هفته دولت به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان و رجایی و باهنر به نقش و جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی، پنجره دو سویه میان سازمان خود با جامعه و افکار عمومی است و می تواند آئینه تمام نمای فعالیت ها و عملکرد آن باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، " علی نمازی " با بیان اینکه حفظ شان و جایگاه سازمان به هنرمندی، اخلاق مداری، مردم محوری، خوش سلیقگی، توانمندی، تیزبینی و تخصص روابط عمومی بستگی دارد، گفت: نقش روابط عمومی ها در جلب رضایتمندی مردم و ارباب رجوع و همراهی و مشارکت آنها در پیشبرد برنامه ها مهم و اثر گذار است.

وی با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در سازمان ها، نقش این بخش را در شفاف سازی عملکرد آن دستگاه مهم خواند و گفت: بیشترین نقش برای بهبود جایگاه روابط عمومی را باید خود فعالان آن ایفاء کنند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست با ارائه گزارشی از  فعالیت های این شورا طی دو سال گذشته، گفت: فعالیت های مختلفی در زمینه های اطلاع رسانی و  روابط عمومی به همت این شورا انجام شده است.

احمد جعفری افزود:  برنامه ریزی برای اطلاع رسانی هماهنگ در بخش های اقتصادی، اجرای سیاست های واحد اطلاع رسانی در حوزه های اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی، تلاش برای ارتقای جایگاه روابط عمومی و برگزاری دوره های آموزشی از جمله برنامه های این شورا  می باشد.

وی از برگزاری نشست مشترک مدیران و روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان یزد خبر داد .

در این نشست که با محوریت برنامه های هفته دولت برگزار شد؛ اعضای شورا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون این هفته اعلام کردند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی شامل اداره کل امور اقتصادی و دارائی، اداره کل گمرک استان یزد، اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک ها، شورای هماهنگی بیمه ها،  بورس منطقه ای و اموال تملیکی است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا