فرماندار بافق در پيامي آغاز هفته دولت را به تمامي تلاشگران و كاركنان خدوم دولت تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق ، فرماندار بافق در پيامي آغاز هفته دولت را به تمامي تلاشگران و كاركنان خدوم دولت تبريک گفت.

در اين پيام آمده است :

بنام خداوند بخشنده و مهربان

دولت برخاسته از راي و نظر مردم اصول دمكراسي ديني و پايه اساس تبلور قدرت مردم در حاكميت است كه خوشبختانه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي كه خود برخاسته از انقلابي مردمي است اين مهم محقق گردريده است.

اينجانب در آستانه هفته دولت كه مقارن است با سالروز شهادت مظلومانه شهيدان رجايي و باهنر ، ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين عزيزان و ساير شهيدان دولت ، جنگ تحميلي و انقلاب ، هفته دولت را به تمامي مردم عزيز كه صاحبان واقعي نظام و دولت هستند صميمانه تبريك عرض مي نمايم.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت که در این راستا شعار هفته دولت امسال را با عنوان « اقدام و عمل، ملت-دولت؛ امیدوار و استوار » نامگذاری نمودند و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

هفته دولت فرصتي مغتنم است تا دولت تدبير و اميد كه برخاسته از راي و نظر ملت شريف ايران است بتواند خدمات صادقانه و بي منت و از سروظيفه خود را به صاحبان اصلي انقلاب و كشور ارائه و تقديم نمايد.

اينجانب نيز فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تاكيد به تمامي مديران و روساي دستگاه هاي دولتي شهرستان مبني بر ارائه گزارش كامل و جامع عملكرد خود را به مردم عزيز ديار دارالشجاعه اعلام نمايند .

در شهرستان بافق سند توسعه و چشم انداز شهرستان مبتني بر پنج محور صنايع جوارمعدني ، صنايع جوارريلي ، كشاورزي با محوريت نخيلات ، پسته و آبزي پروري ، محور ميراث فرهنگي و گردشگري و توريست سلامت مهمترين اهداف بلند مدت دولت در افق 1404 بوده و مهمترين برنامه هاي عمراني با تكميل باند دوم جاده بافق – يزد ، بيمارستان 96 تختخوابي ، توسعه شهري و روستايي مي باشد كه قطعا در جلسات پرسش و پاسخ و نماز جمعه گزارش مفصل آن به استحضار مردم عزيز خواهد رسيد.

در پايان ضمن تقدير و تشكر از تمام مردم عزيز ديار دارلشجاعه و مسئولين محترم بويژه جناب حجت الاسلام سليماني كه محور وحدت و همدلي دولت و ملت در شهرستان بوده و تلاشها و هماهنگي هاي بي دريغ استاندار محترم و معاونين گرامي استاندار صميمانه سپاسگزاري نموده آرزومندم همگان در سايه خداوند بخشنده مهربان و اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و برنامه هاي دولت تدبير و اميد موفق و مويد باشيد.

 

سيد مهدي طلائي مقدم

فرماندار شهرستان بافق










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا