بخشدار مركزي بافق در پيامي آغاز هفته دولت را به تمامي کارگزاران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان خدوم دولت تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق ، بخشدار مركزي بافق در پيامي آغاز هفته دولت را به تمامي کارگزاران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان خدوم دولت تبريک گفت.

در اين پيام آمده است :

بسمه تعالي

هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به خدمت رسانی اميد بسته و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.

بحمداله در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل نامگذاری شد، شاهد حماسه ی جاوید و ماندگار 7 اسفند و 10 ارديبهشت ماه یعنی حماسه بزرگ دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي بودیم که شور و شوق مردم هميشه در صحنه شهرستان بافق به تاسی از رهنمودهاي مقام معظم رهبري به یکباره نظام سلطه را همچون گذشته به ورطه یاس و شکست کشاند.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت که در این راستا شعار هفته دولت امسال را با عنوان « اقدام و عمل، ملت-دولت؛ امیدوار و استوار » نامگذاری نمودند و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمام کارگزاران دستگاه‌های اجرایی ، کارکنان و کارمندان خدوم دولت در سراسر کشور بخصوص خدمتگذران شهرستان بافق ، از خدمات صادقانه ایشان در دولت تدبیر و امید قدردانی کرده و توفیق همه خدمت‌گزاران نظام اسلامی را در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب و اعتلای روزافزون نظام اسلامی از درگاه احدیت خواهانم.

 

محمدرضا فتاحي بافقي

بخشدار مركزي بافق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا