نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اهیمت بیان ارزشهای واقعه غدیر به جوانان، گفت: فعالیت‌های تبلیغی غدیر در یزد مورد ارزیابی قرار گیرد.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در جلسه ستاد غدیر استان یزد با اشاره به فعالیت چندساله بنیاد بین‌المللی غدیر در استان یزد اظهار داشت: باید یک ارزیابی صورت گیرد که مشخص شود فعالیت‌های این بنیاد تا چه حد در جامعه تاثیرگذاری داشته است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: در صورتی که این بررسیها به درستی انجام شوند، مشخص می‌شود که فعالیتهای انجام شده چه نقاط قوت و ضعفی داشته و در این زمینه نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف نماییم.
آیت الله ناصری گفت: در زمینه مسئله غدیر از گذشته صحبت‌های فراوانی در بخشهای خاصی از جامعه صورت گرفته ولی این فعالیتها به دانشگاه‌ها و مدارس کشیده نشده است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: فعالیتهایی که ما در زمینه غدیر در جامعه انجام می‌دهیم باید به صورتی باشد که هم اثرگذاری خاص خودش را داشته باشد و هم ایجاد حساسیت برای جامعه انجام ندهد.
وی با اشاره به اینکه نکاتی در ارتباط با غدیر هست که باید جوانان جامعه از آن اطلاع پیدا کنند، گفت: یکی از کارهایی که باید در زمینه غدیر انجام دهیم، بازکردن مفاهیم روایت ثقلین است که هم در منابع شیعه متواتر است و در منابع اهل سنت هم مورد تایید است.
رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر استان یزد با اشاره به اینکه ترویج روایت ثقلین حساسیتی برای اهل تسنن ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: باید به کودکان شیعه و اهل سنت بیان کنیم که پیامبر(ص) فرموده‌‌اند اگر می‌خواهید گمراه نشوید به کتاب خدا و اهل بیت(ع) من تکیه کنید و هیچ یک از این دو را رها نکنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا