انقلاب های توحیدی پنج مرحله دارد انقلاب ما هم یک انقلاب توحیدی است ، مرحله اول بیرون کردن طاغوت است دوم تشکیل حکومت است که این کار هم انجام شده است ، مرحله سوم توحیدی کردن حکومت است اینکه قرآن حرف بزند ، مرحله چهارم کشور ما کشور نمونه اسلامی شود مرحله پنجم جهان حکومت اسلام محمدی شود.

شهیدان اجازه داشتند روش شهادتشان را انتخاب کنند تشکر می کنم از شما انجمن اسلامی ها که انجام میدهید عبور از مرز عادت ها ، این سخت ترین کار ما وشما است ، باید با تولید آگاهی و تولید قاعده از مرز عادت ها عبور کرد و شما جلوتر از ذهن و تصور دشمن حرکت میکنید همان روشی که امام خامنه ای عزیز دارند . از اینکه تصمیم گرفته اید که از مرز های عقیده و ارزش های اخلاقی دفاع کنید تشکر می کنم از اینکه در برابر تهاجم و موج خرافه پرستی ایستاده اید تشکر میکنم .

وی ادامه داد : انقلاب های توحیدی پنج مرحله دارد انقلاب ما هم یک انقلاب توحیدی است ، مرحله اول بیرون کردن طاغوت است دوم تشکیل حکومت است که این کار هم انجام شده است ، مرحله سوم توحیدی کردن حکومت است اینکه قرآن حرف بزند ، مرحله چهارم کشور ما کشور نمونه اسلامی شود مرحله پنجم جهان حکومت اسلام محمدی شود.

وی ادامه داد : همه انقلاب های توحیدی در مرحله سوم شکست خورده است الان هم ما در این مرحله هستیم ، ما الان در شاخه های فرهنگی و نظامی وسیاسی مستشار اعزام می کنیم ، چه دلیلی باعث شده است که مستشاران ما عزت دارند ، اینکه مستشاران ما صاحب نظرند و این صاحب نظری باید در زمینه بانکی و بقیه زمینه ها هم باشد همه جا باید قران حرف بزند .

وی در ادامه گفت : سوال من از شما این است چرا دولت های بازرگان و بنی صدر با امام مشکل داشتند ، چرا دولت کارگزاران فاصله و زاویه داشت چرا دولت احمدی نژاد در دو سال اخر تحت امر قرار نگرفت چرا دولت روحانی اطاعت نمی کند

به طور کلی اختلافات پنج گانه است ، اول در حوزه اصول ، آیا ولایت فقیه منشا خدایی دارد یا منشا مردمی ، آیا زمانی که مردم به امام علی (ع) پشت کردن ایشان امام نبود . آیا ولایت فقیه باید در راستای خواست مردم باشد یا خدا ؟ مشخصا باید تحت نظر خدا باشد ، موضع مردم ایجاد قدرت است اگر مردم همراهی کردند قدرت بوجود می آید .

حوزه دوم حوزه سیاست خارجی است ، آیا دفاع ما از مظلومین جهان اعتقادی است یا ابزاری است ؟ مشخصا اعتقادی است ، ایا ایستادگی ما در برابر دشمنان فلسطین اعتقادی است یا سمبلیک است ؟ مشصا اعتقادی است ، برخی می گویند دفاع مشروط است ایستادگی در برابر آمریکا مصلحتی است اما امام میگفت من تکلیف دارم در برابر آمریکا بایستم

اختلاف سوم در حوزه فرهنگ است در حوزه فرهنگ تابع ارزش های دینی هستیم و بعضی ها اینطور نیستند حوزه چهارم اختلاف حوزه اقتصادی است در ایران تابعیت از بانک جهانی جواب نداده و نخواهد داد و تنها راه استفاده از اقتصاد مقاومتی است مساله پنجم بستن تیم اداره دولت است ، یک عده می گویند مشاغل حساس باید در اختیار دولت باشد اما این باید در اختیار ولایت فقیه باشد آیا انسان هایی که در فتنه نقش داشتند صلاحیت حضور در مناسب و مقامات را دارند ، ابن عباس هم آمد گفت معاویه را بگذارید استاندار جایی و حضرت علی پاسخ دادند : (( آیا می خواهی دنیا این ها را اباد کنم و آخرت خودم را خراب ؟) الان هم میروند خدمت رهبری پیشنهاد پست و مقام می دهند اگر دولت ها با رهبر انقلاب ضاویه پیدا می کنند در همین پنج اصول است . بعضی ها می پرسند چرا اختلاف پیدا شده است پاسخ این است که در کار ولایت فقیه دخالت می کنند .

سردار فتوحی در این نشست گفت : دشمن امروز در کشور جمهوری اسلامی میخواهد دین وسیاست را از هم جدا کنند نمیتوانند بگویند نماز جمعه نباشد و اعتکاف دانشجویی نباشد برای این جداسازی قرآن وعترت از هم چهار برنامه دارند اسلام ستیزی ، اسلام هراسی ، اسلام گریزی و خطر ناک تر از همه اسلام سازی است .

وی ادامه داد : گوساله سامری بوجود آمده است به نام امپریالیسم گوساله دیگر به نام اصلاحات و اگر حضرت موسی با یک گوساله مبارزه کرد امروز ما با تعداد زیادی مقابل هستیم . امروز برای اینکه قران و عترت با هم نباشند یعنی اینکه قران وولایت فقیه با هم نباشند چهار گوساله سامری ساخته اند ، امپریالیسم ، سوسیالیسم ، گوساله جامعه مدنی و گساله اصلاحات .

فتوحی در ادامه گفت : چرا حضرت زینب شرط ازدواج را همراهی با حسین(ع) گذاشت نه اینکه برادرش باشد اینجا دنبال روی از امامش را انجام داده است خواهر امام رضا هم همین کار را کرده اند ، امروز برای اینکه این فرماتن اجرا نشود این چهار نقشه را کشیده اند . تشکر می کنم که اجازه نمی دهید در مساجد ما منبر تبدیل به چوب شود منبری که بر بالای آن ظالم را تطهیر کنند چوب است نه منبر ، من وشما امروز در محله مان در دانشگاهمان هرکجا دیدیم علیه ولایت فقیه حرف بزند یادمان باشد که این منبر ها هیچ ارزشی ندارد ، امروز دشمن میخواهد اسلام آمریکایی را ترویج کند و قرآن را از عترت که امروز ولایت فقیه است جدا کند .

وی در ادامه افزود : دشمن میخواهد استاندارد های دین را در کشور ما تغییر دهد و امروز افرادی آماده شده اند که در لباس دین با حرف دینی اسلام آمریکایی را ترویج می کنند و این وظیفه ماست که نگذاریم به دین حمله کنند و نگذاریم در اسلام سازی اسلام قرآنی بدون عترت ترویج کنند ، به نام اسلام می آیند و هدف حذف ولایت فقیه را  دارند و این خطر ناک است . اگر حضرت علی هم فرمانده باشد با این اسلام قرآنی بدون عترت حضرت علی را هم شکست می دهد و آن قران های بر سر نیزه همان اسلام قرآنی بدون عترت است و این خطر ناک  است .

وی در ادامه گفت : امروز باید بخواهیم رئیس هر سازمان و ارگان به وظایف اصلی خود که اجرای احکام دین است عمل کنند و هرگاه عمل نکردند جواب بخواهیم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا