رییس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان از پذیرش دانشجو بدون آزمون در مرکز علمی و کاربردی هلال احمر استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد «احمد لجه» ادامه داد: این مرکز علمی و کاربردی در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های کاردانی دارویاری، امداد و سوانح  و حسابداری مالی در مقطع کاردانی و HSE ایمنی سلامت و محیط زیست در صنایع، مدیریت امداد سوانح ، عملیات امداد و نجات، سوانح طبیعی و غیرطبیعی (مدیریت پیشگیری و مراقبت بیماری ها ) در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

وی از اعطای مدرک از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و لحاظ کردن امکان تقسیط شهریه برای فار غ التحصیلان مرکز علمی و کاربردی هلال احمر استان خبر داد و افزود: امکان تحصیل در رشته کارشناسی برای دارندگان هر نوع دیپلم بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی در این مرکز فراهم است.

لجه اظهار کرد: متقاضیان به تحصیل در مرکز علمی و کاربردی هلال احمر استان با داشتن هر نوع مدرک کاردانی امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه زمان تشکیل کلاس‌ها مطابق با شرایط کاری کارکنان خواهد بود، از متقاضیان ثبت نام خواست با مراجعه به سایت سنجش به آدرس WWW.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان در منطقه قاسم‌اباد شهر یزد قرار دارد، گفت: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 38203390 تماس حاصل نمایند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا