همزمان با روز پزشک و در راستای تقدیر از زحمات قشر پزشکان، بخشدار مرکزی به همراه دهیار و اعضای شورای اسلامی چاهک با حضور در مرکز بهداشتی درمانی این روستا از پزشکان این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ بخشدار مرکزی خاتم امروز در این مراسم با اشاره به زحمات و سختی های این قشر زحمت کش، کار آنها را ستودنی دانست و افزود: پزشکان علاوه بر طبابت و درمان جسمی بیمار، آنها را از نظر روحی نیز تقویت می کنند.
محمد کاظمی نسب اظهار داشت: پزشکان نقش مهم و کلیدی را در روستاها دارند چرا که روستاها از امکانات و تجهیزات تخصصی و لازم برخوردار نیستند و این کار پزشکان را اساسی تر و مشکل تر می کند.
وی یادآور شد: این مرکز بهداشتی درمانی با توجه به اینکه در مرکز دهستان چاهک قرار گرفته است و یک روستای مهاجر پذیر است و جمعیت شناور در این روستا زیاد است و بیماران زیادی به مرکز مراجعه می کنند قابلیت یک مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی را دارد.
وی تاکید کرد: رایزنی هایی لازم توسط فرماندار محترم شهرستان انجام شده است که امید داریم تا بتوانیم مجوز جهت شبانه روزی شدن این مرکز را گرفته تا گامی موثر در راستای رفاه حال مردم دهستان چاهک باشد.
شهرستان خاتم یک بیمارستان دارد و یک بلوک زایمانی نیز در کنار این بیمارستان احداث گردیده است که در هفته دولت امسال بهره برداری خواهد شد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا