همزمان با هفتۀ دولت 40 پروژۀ عمرانی، میراثی و آموزشی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در شهرستان میبد افتتاح شد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با هفتۀ دولت تعداد 40 پروژۀ عمرانی، میراثی و آموزشی در شهرستان میبد با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «حسین فلاح» فرماندار میبد و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سفر به شهرستان میبد، با حضور در زیارت‌گاه «بی‌بی خدیجه خاتون» و گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و نیز با خانواده‌های شهیدان جواهری و درویشی از شهدای کارمند میبد دیدار و گفت‌وگو کرد.
افتتاح خانۀ بوم‌گردی با زیربنای 400مترمربع و اعتبار 400میلیون تومان از بخش خصوصی، آموزشگاه حضرت صاحب‌زمان(عج) محمودآباد با اعتباری بالغ بر 75میلیون تومان، بهره‌برداری از شبکۀ فاضلاب روستای سورک، 38واحد مسکن بهزیستی، جدول‌گذاری پارک بهاران و بهره‌برداری از میدان مسجد رکن‌آباد و ساختمان دهیاری مهرآباد از طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که در هفتۀ دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.


پاسخ‌گویی به مردم یکی از ارکان اصلی حکمرانی خوب


«محمدعلی طالبی» در جلسۀ شورای اداری این شهرستان نیز حضور یافت و با اشاره به اعتقاد دولت تدبیر و امید بر باز بودنِ فضای نقد در جامعه، گفت: گاهی سوء استفاده‌هایی از این فضا برای تخریب دولت و دستاوردهای بزرگ نظام می‌شود که با همۀ این شرایط دولت یازدهم بر حرف و اعتقاد خود برای باز بودنِ فضای نقد ایستاده است.
طالبی افزود: نقدپذیری نشان‌دهندۀ اهتمام دولت تدبیروامید برای پاسخ‌گویی است که از عالی‌ترین تا پایین‌ترین سطح جریان دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به توصیۀ حضرت امام خمینی(ره) به بیان خدمات خود به مردم، ادامه داد: پاسخ‌گویی به مردم یکی از ارکان اصلی حکمرانی خوب است و هفتۀ دولت فرصتی است برای بیان خدمات و تلاش‌های نمایندگان دولت و مسئولان ادارات برای اینکه کارهای بزرگی که انجام گرفته است به مردم اطلاع‌رسانی شود.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌ها و برنامه‌های کلی دولت که به تأیید مردم نیز رسیده است گام‌های مؤثری برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا