امام‌جمعه میبد در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش مسئولین در به ثمر رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های قابل‌توجه باوجود همه مسائل و مشکلات در بخش‌های عمرانی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، امام‌جمعه میبد در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش مسئولین در به ثمر رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های قابل‌توجه باوجود همه مسائل و مشکلات در بخش‌های عمرانی قدردانی کرد.

حضرت آیت‌الله اعرافی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های مدیر موفق، مدیران را بر دانش‌افزایی مستمر در ادارات توصیه کرد.

امام‌جمعه میبد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: شهر باید بر پایه منابع پایدار و اتکا به منابع درون‌زا اداره شود و این هنر مدیران است که نیاز به خلاقیت و تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در فصل میراث فرهنگی هم هرگونه تعدی و لطمه زدن به میراث تاریخی و فرهنگی و محیط‌زیست را خلاف قانون دانست و آن را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولین استان و کشور این است که شهری مثل میبد که از سرمایه عظیم تاریخی برخوردار است را بیش از این موردحمایت قرار دهند.

حضرت آیت‌الله اعرافی گفت: امیدواریم در برنامه ششم شاهد پایه‌ریزی ارکان اقتصاد قوی مقاومتی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگ و ارزش‌های انقلابی در کشور باشیم و توصیه‌های کلانی که رهبری معظم به دولت و مسئولین داشتند؛ ما هم در سطح خودمان آن را مبنای رشد و ارتقاء کشور قرار دهیم.

فرماندارمیبد هم در ابتدای این نشست گزارشی از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، آموزشی و میراث فرهنگی در هفته دولت در شهرستان میبد ارائه داد.

حسین فلاح گفت: باوجود همه تنگناهای مالی و اعتباری و با تلاش و همت مسئولین امسال طرح‌های خوبی را در شهرستان میبد به ثمر رساندیم و این حرکت همچنان ادامه دارد.

فلاح بابیان اینکه حرکت‌های روبه جلویی در شهرستان در حوزه‌های مختلف در جریان است از زحمات و همکاری و هم‌افزایی مسئولین در توسعه و آبادانی شهر قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا