فرماندار بافق : برجام نتيجه همدلي و همزباني دولت و ملت ، سران سه قوه و پشتيباني مقام معظم رهبري بود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ فرماندار بافق در سخنرانی پس از خطبه های نماز جمعه این هفته بافق ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح عملکرد دولت پرداخت و گفت: امسال در هفته دولت 35 پروژه در بخشهای مختلف عمران شهری و روستایی ، راه ، مسكن، کشاورزی و خدماتی ، بهداشت ، آموزشي و فرهنگي  با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال با همت ادارات و دستگاههای متولی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

سيد مهدي طلايي مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اينكه مذاكرات هسته اي و برجام نه تنها اجماع جهاني بر عليه ايران را نافرجام كرد و باعث ايجاد اختلاف درون امريكا شد، تصريح كرد: تیم مذاکره کننده هسته ای با درایت و مقاومت سرسختانه خود و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری ، همدلي و همزباني مردم و مسئولان سران سه قوه توانست بار دیگر حقانیت و ایران را به جهان ثابت کند.

وي نقش برجام را در کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه بسیار موثر دانست و اظهار کرد: رسیدن به شرایط ایده آل اقتصادی و معیشتی در جامعه، زمان زیادی را می طلبد واین مناسبت ها فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی در زمینه خدمات دولت تدبیر و امید به مردم است .

طلائي مقدم يكي ديگر از اقدامات دولت را امنيت كشور بیان کرد و گفت : امروز به همت و تلاش نيروهاي نظامي ، انتظامي و امنيتي، کشور ما در امنیت کامل به سر می برد اين در حالي است که کشورهای همسايه و کشورهایی که به اتحادیه اروپا پیوسته اند به نوعي نا امن هستند.

فرماندار بافق کاهش و ثبات میزان تورم به تک رقمی را هنر دولت تدبیر و امید دانست و متذکر شد: متاسفانه برخی از ایجاد دلگرمی درمردم نسبت به عملکرد دولت کوتاهی کرده و خدمات دولت به درستی به مردم اطلاع رسانی نشده است.

اجماع جهاني براي هماكاري با ايران ، تشكيل كميسيون بازنگري به رويدادهاي برجام از سوي رئيس جمهور ، اجراي طرح تحول سلامت ، حضور يك نماينده از شهرستان در مجلس شوراي اسلامي پس از 37 سال ، همراهي و همدلي مردم و مسئولان بافق در پيشبرد اهداف و برنامه هاي سند توسعه چشم انداز شهرستان از جمله مطالبي بود كه فرمانداربافق در جمع نمازگزاران بيان كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا