سرپرست جمعیت هلال احمر استان از انجام 18 عملیات در هفته گذشته از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد و افزود: این عملیات شامل 6 عملیات جاده ای، 11 عملیات حضوری و یک عملیات کوهستان است.

یزدفردا "«عباس احدپور» مجموع حادثه دیدگان از 26 مرداد تا 3 شهریور را 40نفر اعلام کرد و گفت: 18 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 21 نفر در خدمات حضوری و یک نفر در کوهستان از خدمات نجاتگران هلال احمر بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: در طی این عملیات، 39 نفر از حادثه دیدگان دچار آسیب شدند که 17 نفر در حوادث جاده‌ای، 21 نفر در خدمات حضوری ویک نفر در حوادث کوهستان آسیب دیده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 18 نفر از حادثه‌دیدگان برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: در این عملیات 71 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و 6 دستگاه آمبولانس شرکت کردند.

وی میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت را 6 دقیقه و 10 ثانیه، مدت زمان حضور نجاتگران هلال احمر در صحنه از زمان اطلاع رسانی را 15 دقیقه و 30 ثانیه و مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را 53 دقیقه و 40 ثانیه اعلام کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا