یزدفردا" شهردار و اعضاء شورای شهر یزد از پارک های درون محله ای محله یعقوبی یزد و پارک آزادگان صفاییه بازدید کردند .

با هدف توسعه پارک های محله ای و افزایش امکانات رفاهی و بازی در سطح این اماکن عمومی برای استفاده ساکنین و شهروندان سطح محلات ،رئیس و اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد به همراه مهندس عظیمی زاده شهردار  و مهندس صفدرپور مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری از پارک درون محله ای خیابان شهیدان ادهمی بازدید کردند.

 در این بازدید ها اعضای شورای شهر یزد و شهردار یزد با روند افزایشارائه خدمات رفاهی در پارکا آشنا شده و موارد منعکس شده توسط شورای شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت .

از نکات حائز اهمیت در این بازدید اعتراض مردم حاضر در  پارک آزادگان به محدود شدن را پیاده رو این پارک بوسلیه کانتینر های زشت نما جنب مغازه لبنیاتی مشرف به میدان در  این پارک وهمچنین نمای بد این مغازه ها از درون پارک  به شهردار یزد بود .

استفاده کنندگان از پارک آزادگان یزد خواستار برخورد جدی شهردار و اعضای شورای شهر با تجاوز به حقوق شهروندان در مورد عدم توجه به سد معبر توسط مقازه داران نبش میدان شدند و اظهار داشتند"چگونه است که اگر یک مغازه در سطح شهر اینگونه عمل کند با آن برخورد می شود ولی با مغازه هایی که در پارک متعلق به شهرداری قانون شکنی می کنند وبرای  انبار خود ازکانتنر های حمل کالا استفاده می کنند ، برخوردی نمی شود .



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا