معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: اقدامات خوبی در شهرستان خاتم انجام شده که اگر این روند به همین صورت ادامه یابد در چند سال آینده شاهد توسعه هر چه بیشتر این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم؛ سیدمحمدرضاسید حسینی روز شنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های این شهرستان با اشاره به خیز رو به رشد توسعه در خاتم افزود: امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی از طرح های صنعتی بسیار خوبی بوده ایم که اگر همچنان این روند توسعه ای ادامه یابد شهرستان خاتم در بسیاری از زمینه ها به توسعه و پیشرفت خوبی دست خواهد یافت.
وی به حضور بخش خصوصی اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه ها با سرمایه گذای 667 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط بخش خصوصی و 53 میلیارد ریال و 670 میلیون ریال از سوی بخش دولتی راه اندازی شده است که نقش پررنگ بخش خصوصی را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: امروز در خاتم 37 طرح در زمینه های مختلف به بهره برداری رسید و کارخانه کاشی، نیروگاه خورشیدی و مدرسه خیری نیز از جمله پروژه های کلنگ زنی شده در این مراسم بود. 
سید حسینی امروز در سفر یک روزه به خاتم پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای هرات با حضور فرماندار خاتم و دیگر مسئولین این شهرستان طرح های شهرستان خاتم را افتتاح و کلنگ زنی کرد که افتتاح سه کارخانه در شهرهای هرات و مروست از مهمترین طرح های صنعتی در افتتاح آیین امروز بود.
سطح زیر کشت محصولات باغی خاتم 16 هزارو 713 هکتار و سطح زیر کشت محصولات زراعی 16 هزارو 526 هکتار است، همچنین این شهرستان رتبه اول تولید گندم و ذرت و رتبه دوم تولید پسته را در استان داراست و از 64 هزار هکتار مناطق جنگلی برخوردار است. 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا