با حضور استاندار یزد روز یکشنبه هفتم شهریور ماه و همزمان با هفتۀ دولت، چندین پروژۀ عمرانی، توسعه‌ای و راه‌سازی در شهرستان بافق به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، به مناسبت هفتۀ دولت «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «عباس حیدری» مدیرکل حوزۀ استاندار، «سیدمهدی طلائی‌مقدم» فرماندار بافق و «حجت‌الاسلام و المسلمین سیّد جواد سلیمانی» امام جمعۀ بافق دیدار و گفت‌وگو کردند.
استاندار یزد و هیئت همراه در این سفر از شروع پروژۀ آسفالت پنج کیلومتر ابتدای باند دوم بزرگراه بافق، یزد مربوط به اداره راه‌وشهرسازی بازدید کردند و پس از آن با حضور در زیارتگاه امامزاده عبدالله(ع) بافق با ادای احترام به این امامزاده واجب التعظیم و شهدای والامقام بافق عملیات اجرایی صحن حضرت جوادالائمه(ع)، امامزاده عبدالله(ع) با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آغاز شد.
میرمحمدی و هیئت همراه در ادامۀ سفر به شهرستان بافق، پروژۀ زیرگذر و فاز دوّم مجموعۀ تفریحی پارک آبشار بافق و پروژۀ جداسازی کامل آب آشامیدنی از آب فضای سبز را افتتاح و از پروژۀ گندله‌سازی معدن سه‌چاهون سنگ آهن مرکزی بافق بازدید کردند.
همچنین توسط استاندار یزد، مدیرکل حوزۀ استاندار، امام جمعه و فرماندار بافق پروژۀ زیرگذر و سکوی شمارۀ دو مسافربری ایستگاه بافق تکمیل و نیز روسازی خطوط ایستگاه مبارکه، نمازخانه و سکوی مسافربری و ایستگاه بیشه‌دار به بهره‌برداری رسید و کلنگ نوسازی خطوط ایستگاه بافق و کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو این شهرستان زده شد.
گفتنی است در شهرستان بافق همزمان با آغاز هفتۀ دولت 36 طرح و پروژه به ارزش ریالی بالغ بر 480میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و آغاز به‌کار کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا