سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بر ضرورت تامین داروهای کمیاب برای استان و افزایش تعداد داروخانه‌های هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد «عباس احدپور» در این دیدار که به مناسبت روز داروسازی با حضور دکتر مصدق معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد، خواستار انعقاد تفاهم نامه مشترک بین جمعیت هلال احمر استان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شد.

وی از تلاش‌های معاونت دارو برای تامین داروهای بیماران استان به صورت روزمره تقدیر کرد وخواستار شبانه روزی شدن داروخانه جمعیت هلال احمر در استان شد.

احدپور در پایان ضمن همکاری معاونت بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با معاونت غذا و دارو  دانشگاه علوم پزشکی خواستار افزایش سطح دارویی استان شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید یزد هم در این دیدار از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد و افزود: در نظر داریم نسبت به انعقاد قرارداد برای تخصیص دارو به استان اقدام شود تا افرادی که به داروهای خاص نیاز دارند، به راحتی به آن دستیابی پیدا کنند.

دکتر مصدق ادامه داد: لازم است که کاهش تردد برای دستیابی به دارو برای همه بیماران به ویژه بیماران خاص فراهم شود.

وی افزود: استان از لحاظ تعداد داروخانه به صورت کامل تحت پوشش است و در این حوزه حرف اول را در کشور می‌زند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا