با حضور استاندار يزد روز يكشنبه هفتم شهريور ماه و همزمان با هفتۀ دولت چندين پروژۀ عمراني، توسعه اي، آب و گازرساني در شهرستان بهاباد به بهره برداري رسيد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد در ششمين روز از هفتۀ دولت «سيدمحمّد ميرمحمدي» استاندار يزد و «عباس حيدري» مديركل حوزۀ استاندار در شهرستان بهاباد حضور يافتند و به همراه «عباس اقبال» فرماندار بهاباد و «حجت الاسلام و المسلمين سيف الله دهقاني» امام جمعۀ بهاباد چندين پروژۀ عمراني را افتتاح كردند.
استاندار يزد و هيئت همراه در اين سفر نمازخانه و سكوي ايستاي مسافربري شهرستان بهاباد را افتتاح كردند و سپس پروژۀ ملي احداث مجتمع گندله سازي بهاباد با اعتباري بالغ بر 6000 ميليارد ريال و با مشاركت بخش خصوصي به طور رسمي آغاز به كار كرد.
سپس استاندار و هيئت همراه با حضور در گلزار شهداي روستاي «دهنوي دشت» بهاباد و با قرائت فاتحه و اهداي گل، به مقام شامخ اين شهداي والامقام اداي احترام كردند.
آغاز به كار پروژۀ آبياري سطحي چاه كشاورزي شهيد چمران بهاباد به مساحت 130هكتار و با اعتبار 20 ميليارد ريال از محل اعتبارات اجرا و توسعۀ سيستم هاي نوين آبياري سازمان جهاد كشاورزي استان از ديگر پروژه هايي بود كه توسط عالي ترين مقام اجرايي استان و هيئت همراه آغاز به كار كرد.
همچنين استاندار با حضور در مسجد جامع شهرستان بهاباد ضمن اقامۀ نماز ظهر و عصر در مسجد اين شهرستان، با مردم شهرستان بهاباد ديدار و گفت و گو كرد.
عمليات اجرايي گازرساني شهر بهاباد با اعتبار صد ميليارد ريال شامل شبكۀ توزيع پلي اتيلن، هشت كيلومتر مربع خط تغذيۀ فولادي و قابليت نصب دو هزار عدد انشعاب نيز از ديگر پروژه هايي بود كه در هفتۀ دولت در اين شهرستان آغاز به كار كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا