ابوالفضل ابویی خبرنگار مهریز

سید علی کارآموز  در گفت و گو با اصحاب رسانه شهرستان مهریز  افزود: این دانش آموزان در دو مدرسه مستقل در مقطع ابتدایی دخترانه و پسرانه و در سایر مدارس شهری و روستایی بصورت پراکنده مشغول تحصیل هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون در 100 واحد آموزشی مهریز در ابتدایی و دور اول و دوم متوسطه 9 هزار دانش آموز دختر و پسر در شهر و تمام مناطق روستایی در بخش مرکزی این شهرستان تحصیل می کنند .
مدیر آموزش و پرورش مهریز اظهار داشت: در یکسال گذشته توسط خیران افزون بر چهار میلیارد ریال برای ساخت و ساز مدارس و بخشی نیز برای فعالیت های نرم افزاری و تجلیل از دانش آموزان برتر شهرستان تامین و هزینه شده است.
کارآموز گفت: هم اکنون شش طرح آموزشی ، فرهنگی و ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بین 10 الی 90 درصد در شهرستان مهریز وجود دارد که برای تکمیل آنها به افزون بر 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
وی افزود: فضای آموزشی مدارس مهریز بین 30 الی 40 درصد فرسوده هست که برای مرمت و بازسازی آنها به افزون بر 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم توسط مسئولان پیگیری شود .
مدیر آموزش و پرورش مهریز اظهار داشت: 240 دانش آموز دختر و پسر یتیم زیرپوشش این اداره هستند که همه ساله با همکاری خیران و مردم نوعدوست برای کمک به آنها در بخش های آموزشی و فرهنگی اقدام بعمل می آید .
کارآموز گفت: هم اکنون 700 همکاری آموزشی با مدارس در بخش های مختلف همکاری دارند و به همین تعداد نیز در سطح شهرستان بازنشسته آموزش و پرورش وجود دارد .
مدیر آموزش و پرورش مهریز اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری توسط دانش آموزان و فرهنگیان مهریز شش رتبه کشوری و 130 رتبه برتر استانی در مسابقات مختلف فرهنگی ، ورزشی و تربیتی بدست آمده است .
کارآموز گفت: در کنکور امسال دانش آموزان شایسته مهریزی 12 رتبه زیر 100 و 55 نفر رتبه زیر یک هزار را کسب کردند که این نشان دهنده تلاش ، پشتکار و فعالیت جدی آنها و هماری فرهنگیان و اولیای دانش آموزان است .

در پایان از خبرنگاران فعال شهرستان توسط کاراوز تجلیل شد

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131682.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131683.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131684.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131685.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131686.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131687.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131688.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131690.jpeghttp://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_131689.jpeg










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا