معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاح مجموعۀ فرهنگی ورزشی «امید جوان» با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت‌های فرآوان کشور برای خدمت به جامعه است، گفت: شایسته است از ظرفیت‌های دستگاه‌های استان برای خدمت به مردم به بهترین نحو استفاده کنیم.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح دوشنبه هشتم شهریور ماه مراسم افتتاح مجموعۀ فرهنگی ورزشی «امید جوان» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست فرمانداری یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استان در منطقۀ آزادشهر یزد برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» در این مراسم ضمن گرامی‌داشت هفتۀ دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: افتتاح مجموعۀ فرهنگی ورزشی امید جوان از این جهت که این مجموعه در منطقه پرتراکم و کمتر برخوردار شهر یزد واقع شده و از ظرفیت‌هایی که در اختیار دستگاه‌ها بوده است به‌نحو مطلوب استفاده شده، جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: این اقدام اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می‌تواند الگویی برای سایر ادارات و نهادها باشد تا از ظرفیت‌ها، امکانات و اموال دستگاه‌ها که در برخی موارد مورد غفلت وارد می‌شود به نحو مطلوب در مسیر خدمت به مردم استفاده شود.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با افتتاح چنین پروژه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی بتوانیم بیشتر از گذشته در جهت رشد نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت مردم گام برداریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم گفت: مجموعۀ فرهنگی ورزشی امید جوان با متراژ هزار و 500 متر مربع و زیربنای 300 مترمربع از محل اعتبارات و درآمدهای مجموعۀ فرهنگی ورزشی رفاه کارگران به بهره‌برداری رسیده است.
«محمدحسین ریاحی» خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی می‌تواند 14 رشته ورزشی را تحت پوشش قرار دهد و امکان فعالیت ورزشی برای 830 نفر در این مجموعه فرآهم آمده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا