مسئول کمیته انتخاب جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش اسامی اعضای هیات انتخاب جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد،  مسئول کمیته انتخاب جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش در این خصوص گفت:جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش در چند بخش مستند، فیلمنامه، مردمی و بخش ویژه شهریور ماه سال جاری در یزد برگزار می شود.

حسین روشن بخش افزود: آثاری که در این جشنواره دارای کیفیت استاندارد باشند توسط صدا و سیمای مرکز یزد نمایش داده خواهد شد.

وی اظهار داشت: اسامی اعضای هیات انتخاب جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش اعلام شد که در بخش داستانی سید حسین پیغمبری، سید جلال دهقان اشکذری و حسین روشن بخش و در بخش مستندسازی سید ناصر مهین طاهری، محمد رضا بحری و حسن نقاشی مسئولیت انتخاب آثار این جشنواره را بر عهد دارند.

مسئول کمیته انتخاب جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش گفت: به دلیل همزمانی انتخاب و داوری آثار در بخش فیلمنامه در حال حاضر اعضای هیات انتخاب برای این بخش مشخص نشدند.

روشن بخش در خصوص تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ادامه داد: به طور کلی147 اثر به دبیرخانه ارسال شده که از این میان 99مورد آن فیلم و 48 مورد فیلمنامه است.

وی با اشاره به اینکه داوران نهایی جشنواره از بین داوران کشوری هستند که در روزهای آینده مشخص می شوند تصریح کرد: تعداد آثاری که انتخاب خواهند شد محدود نیست و تعداد آثار انتخابی به استاندارد و کیفیت آثار بستگی دارد.   

مسئول کمیته انتخاب جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش افزود: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه 38اثر داستانی ، 17 مستند و 17فیلمنامه از استان یزد بوده است یعنی به طور کلی بیش از50 درصد آثار  که آمار قابل توجهی است.

روشن بخش خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جشنواره های ملی متعدد در یزد مانند جشنواره فیلم رضوی و جشنواره فیلم سه دقیقه با ورزش فیلم های استان یزد هم از نظر کمی و هم کیفی دارای رشد هستند و هر ساله تولیدات یزد رو به افزایش است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا